امام جمعه تربت حیدریه:

رمز نابودی رژیم صهیونیستی اتحاد جهان اسلام است

حجت‌الاسلام «عصمتی» گفت: آزادی فلسطین و قدس شریف از آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی است و نابودی رژیم اشعالگر با اتحاد و همدلی امت‌ها و دولت‌های اسلامی محقق می‌شود.
کد خبر: ۴۵۷۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹ - 18May 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تربت حیدریه، در پی جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و کشتار جمعی از دانش­‌آموزان بی دفاع افغانستان، طلاب حوزه­‌های علمیه و ائمه جماعات مساجد تربت حیدریه با برگزاری تجمع اعتراض­‌آمیز در محل حوزه علمیه مرحوم هراتی این جنایات را محکوم کردند.

حجت­الاسلام عصمتی امام جمعه تربت حیدریه در این مراسم اظهار داشت: مدعیان دروغین حقوق بشر برای تأمین منافع خود در برابر جنایات رژیم اشغالگر قدس سکوت کرده‌اند و حال کودکان مظلوم را نمی‌دانند.

وی تصریح کرد: جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس از یک سو و بیداری همه مظلومان در سرزمین‌های اشغالی و وحدت و انسجام و همت واحد برای مقابله با غاصبان از سوی دیگر تجلی قدرت جبهه مقاومت را رقم زده که به حول و قوه الهی در آینده‌ای نزدیک شاهد ریشه‌کنی این غده منحوس و سرطانی از صفحه روزگار خواهیم بود.

عصمتی گفت: جوانان مسلمان فلسطینی با الهام از قرآن در کنار یکدیگر در برابر جنایات اسرائیل ایستاده و هیمنه دشمن را شکستند، چرا که امت اسلامی با الهام از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی معتقد است راه نجات فلسطین همدلی و ید واحده بودن مسلمانان در برابر دشمن است.

رئیس حوزه علمیه مرحوم هراتی ‌گفت: ما امروز به امت اسلامی اعلام می‌کنیم آزادی فلسطین و قدس شریف از آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی است و نابودی رژیم اشعالگر با اتحاد و همدلی امت‌ها و دولت‌های اسلامی محقق می‌شود.

در این تجمع شرکت‌کنندگان با شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» و «یا ایهاالمسلمون اتحدوا» جنایات استکبار جهانی را در فلسطین و افغانستان محکوم کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها