آیت‌الله علم‌الهدی:

تأسیس رژیم صهیونیستی، بزرگترین جنایت غرب در حق امت اسلام بود

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: بزرگترین جنایتی که استکبار و استعمار غرب نسبت به جامعه بشری و عمدتاً امت اسلامی انجام داد، تشکیل کشور نحس صهیونیستی است و در واقع، مسئله تأسیس حاکمیت نظام سعودی در جزیره العرب و اسرائیل در شامات از یک آبشخور تغذیه می‌شود.
کد خبر: ۴۵۷۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۲ - 18May 2021

تأسیس رژیم صهیونیستی، بزرگترین جنایت غرب در حق امت اسلام بودبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، آیت‌الله «سید احمد علم‌الهدی» نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ‌در گردهمایی بزرگ حوزویان خراسان که با هدف اعلام انزجار از جنایات استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی در موضوع فلسطین و افغانستان برگزار شده بود، اظهار داشت: امروز جبهه فلسطین در مقابل استکبار مصداق بارز تقابل اسلام و دشمنان قرآن و پیامبر اکرم (ص) است.

وی افزود: خداوند متعال در سوره مبارکه اسراء از کلمه «مبارک» برای توصیف مسجد الاقصی استفاده می‌کند و پس از آن بلافاصله از هدایت جهانیان سخن می‌گوید و این اطلاق و توصیف به معنای مبارک و مقدمه هدایت بودن این سرزمین نورانی و مقدس است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: مسجدالحرام منشأ هدایت جهانیان و نقطه ابراز توحید حضرت حق به جهانیان است. جریان بعثت و ولادت امیرمومنان (ع) در آن جا اتفاق افتاده و در واقع ابزار هدایت جهانیان است و خداوند متعال همین خصوصیت را برای مسجدالاقصی هم مطرح کرده است که بر مبارک بودن و قداست این مسجد در ارض مسجدالحرام صحه می‌گذارد.

وی ادامه داد: جنایات استکبار، نشان دهنده خصوصیت و ویژگی سرزمین فلسطین یعنی همان مبارک بودن است که مقدمه هدایت جهانیان می‌شود. امروز جبهه فلسطین در برابر استکبار، جبهه اسلام در برابر دشمنان اسلام، قرآن و پیامبر اکرم(ص) است و هر مسلمانی باید در این عرصه شرکت کند.

امام جمعه مشهد در این مراسم که آیت‌الله «سید مصباح عاملی» مدیر حوزه‌های علمیه خراسان و حجت‌الاسلام «احمد مروی» تولیت آستان قدس رضوی نیز حضور داشتند، تصریح کرد: جنایت‌های رژیم صهیونیستی باعث بی‌آبرویی آمریکا و اسرائیل در دنیا شده و نفرت جهانیان نسبت به آنان را بیشتر کرده است. حتی یهودیان نیز معتقدند که این حرکت‌ها، اسرائیل را از بین خواهد برد و مهاجرت معکوس شهرک نشینان نشان از این واقعیت دارد که آنان سرمایه‌های خود را به کشورهای غربی برمی‌گردانند و به زودی رژیم کودک کش با بحران‌های عمیقی روبرو خواهد شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه انگلیسی‌ها در شگردی ناپاک و شیطانی، سلطه سعودی به عنوان یک نظام تکفیری را برای براندازی اسلام به وجود آوردند، تأکید کرد: بزرگترین جنایتی که استکبار و استعمار غرب نسبت به انسان‌ها و عمدتاً امت اسلامی انجام داد، تشکیل کشور نحس صهیونیستی است و در واقع، مسئله تأسیس حاکمیت نظام سعودی در جزیره العرب و اسرائیل در شامات، یک مقوله مشترک و یکسان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار