مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین:

پرورش جوان کارآمد و انقلابی رسالت جبهه انقلاب است

سرهنگ کاظمی گفت: ما باید به عنوان جبهه انقلاب و مدافعان حریم انقلاب اسلامی، جوان مومن کارآمد انقلابی را آماده کنیم که این‌ها به عنوان مدافعان حریم آرمان‌های انقلاب اسلامی در این زمان، ایفای نقش کنند.
کد خبر: ۴۵۷۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۲ - 18May 2021

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ «عباس کاظمی» مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین در نشست بصیرتی که ظهر امروز در سالن جلسات سپاه ناحیه امام حسن(ع) برگزار شد، با اشاره به وظیفه و رسالت امروز نسل جدید جریان انقلاب اسلامی، اظهار داشت: ما امروز در یک وقفه تمدنی ویژه‌ای قرار داریم که رسالت و تکلیف جریان انقلابی، شناخت این صحنه و فضایی است که یک روز جامعه اسلامی با آن دست و پنجه نرم می‌کند‌ و این امر مهمی است که درک درستی از فضای موجود داشته باشیم.

وی ادامه داد: ما باید به عنوان جبهه انقلاب و مدافعان حریم انقلاب اسلامی هشت میلیون جوان مومن کارآمد انقلابی را آماده کنیم که اینها به عنوان مدافعان حریم آرمانهای انقلاب اسلامی در این زمان، ایفای نقش کنند و رسالت تاریخی خود را به مرحله اجرا بگذارند.

کاظمی با اشاره به چرایی این موضوع ابراز کرد: از صدر اسلام تا امروز آنجایی که جریان فداکار حاضر نشد در مسیر آرمانهای نبوی، علوی و انقلاب اسلامی و در نهایت انقلاب مهدوی فداکاری کند خسارت های سنگینی علاوه بر جامعه انسانی، به جامعه بشری وارد شد، انسانها متضرر شدند، لذا این بخش تعیین کننده و تاریخ‌ساز است.

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین با اشاره به نقش و رسالت و تکلیف امروز جریان انقلابی در مقطع کنونی(ورود به دهه پنجم انقلاب) که جریان فداکار مومن که بناست سپر بلای انقلاب اسلامی باشد عنوان کرد: امروز با واقعیت جریان تحریف و تحریم مواجه هستیم. واقعیت عملکردها و موقعیت مخدوش که بحرانی به نام ناکارآمدی را رقم زده که البته بین این ناکارآمدی و سوء مدیریت و جریانات مذکور ارتباط کاملا تنگاتنگ و مستقیم و جدایی ناپذیر برقرار است.

وی افزود: در فضای ناکارآمدی  و سوء مدیریت، جریان تحریف و تحریم به صورت درهم تنیده دیده می‌شود که برای انجام یک ماموریت مشترک تلاش می کنند.

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین خاطر نشان کرد: بیش از چهار دهه برای تحقق یک آرمان و هدف در تلاش و مبارزه هستیم و امروز به قله این مبارزه رسیدیم که در بعضی حوزه ها دشمن چاره ای جز اعتراف به شکست ندارد، اینجاست که زنجیره تواصی مومنین می‌تواند بدنه جامعه اسلامی را از این تکان ایمن کند و به سلامت عبور دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها