جانشین سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا:

انتخابات هوشمند و آگاهانه، تیر خلاص به توطئه‌ دشمنان داخلی و خارجی است

سرهنگ محمدی گفت: انتخابات هوشمند و آگاهانه خرداد ماه تیر خلاصی به توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی بوده و قطعا نظام اسلامی و مردم انقلابی پیروز این انتخابات مهم خواهند بود.
کد خبر: ۴۵۷۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۳ - 18May 2021

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ «نورالله محمدی» جانشین سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا ظهر امروز در جمع کارکنان ناحیه سپاه بوئین زهرا، انتخابات آگاهانه را لیله القدر نظام اسلامی دانست و اظهار داشت: «لیله القدر نظام اسلامی» تشبیه بسیار زیبا و حکیمانه‌ای است که رهبر معظم انقلاب اسلامی از انتخابات کشور دارند که می‌فرمایند: «بعضی از ایام زندگى انسان، این خصوصیت را دارد که سرنوشت بخش عمده‌اى از زندگى را یا بخشى از زندگى را در آن، انسان تعیین می‌کند. اگر بخواهیم تشبیه کنیم، مثل لیلةالقدر که هر سال، لیله القدر برای انسان سرنوشت‌ساز است».

وی افزود: بالا بودن مشارکت حداکثری اقشار مختلف مردم موجب افزایش ضریب اقتدار و قدرت ملی کشور خواهد شد و این امر عامل تضمین و تقویت نظام، پایداری، وحدت و امنیت ملی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

جانشین سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا انتخابات انقلاب اسلامی را مظهر مردم سالاری دینی دانست و بیان کرد: انتخابات یکی از مهمترین عرصه‌های حضور مردم در صحنه تصمیم سازی و تصمیم‌گیری در نظام اسلامی به شمار می‌رود و این امر در دفتر انقلاب نشان دهنده مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی ایران است.

محمدی تشکیل دولت در طراز انقلاب اسلامی را برای کشور ضرورت مهم عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی در پیچ مهم تاریخی قرار گرفته است و کلید حل مشکلات کشور در دست یک دولت انقلابی، حزب اللهی و جوان در طراز انقلاب اسلامی است، که مقام معظم رهبری بارها به این امر مهم اشاره و تاکید فرموده است.

جانشین سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا خاطرنشان کرد: انتخابات هوشمند و آگاهانه خرداد ماه تیر خلاصی خواهد بود به توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی و نظام اسلامی و مردم انقلابی پیروز این انتخابات مهم خواهند بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار