فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی:

سپاه همواره و در هر شرایطی به مردم کمک خواهد کرد

سردار شهسواری گفت: سپاه از دل مردم و امت اسلامی رویش پیدا کرده و تا زمان حیات خود دفاع از مردم و یاری رساندن به آنان در هر شرایط را ادامه خواهد داد.
کد خبر: ۴۵۷۱۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۵ - 18May 2021

سپاه همواره و در هر شرایطی به مردم یاری خواهد کردبه گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، سردار حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز در جلسه تودیع و معارفه فرمانده سپاه مهاباد اظهار داشت: سپاه از دل مردم و امت اسلامی رویش پیدا کرده و تا زمان حیات خود دفاع از مردم و یاری رساندن به آنان در هر شرایط را ادامه خواهد داد.

وی با بیان اینکه هر کجا نیاز باشد، سپاه آماده خدمتگذاری است، افزود: در طول هشت سال دفاع مقدس تا شرایط فعلی مقابله با کرونا و دفاع از مرزهای کشور، سپاه همواره در میدان حاضر بوده است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی عنوان کرد: طی همین مدت بیش از ۱۳۰ هزار بسیجی مخلص در سطح استان در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در امر سلامت حضور داشته اند.

وی ضمن قدردانی از زحمات سردار طالب رحیمی فرمانده سابق سپاه مهاباد بیان کرد: اینکه شهروندان و مردم منطقه از این فرمانده خوش نام اظهار رضایت می کنند برای سپاه مایه افتخار است.

در ادامه ین مراسم از زحمات سردار طالب رحیمی فرمانده سابق سپاه مهاباد قدردانی و سرهنگ جلیل نقشی به عنوان فرمانده جدید این نیرو در مهاباد معرفی شد. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار