نایب رئیس فراکسیون نیرو‌های مردمی انقلاب در مجلس:

سنای آمریکا درصدد حفظ شاکله محدودیت‌های تحریمی است

میرتاج‌الدینی گفت: دولت آمریکا از برچیده شدن بخشی از تحریم‌ها می‌گوید، اما سنای این کشور تلاش می‌کند شاکله و چارچوب این محدودیت‌ها را حفظ کند.
کد خبر: ۴۵۷۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲ - 19May 2021

سنای آمریکا درصدد حفظ شاکله محدودیت‌های تحریمی است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی» نایب رئیس فراکسیون نیرو‌های مردمی انقلاب در مجلس در گفت‌وگویی در خصوص هشدار سناتور‌های آمریکایی به شرکت‌ها درباره تجارت با ایران، اظهار داشت: ایالات متحده به‌خوبی می‌داند ایران اسلامی دارای ظرفیت‌های اقتصادی جذابی برای شرکت‌های سرمایه‌گذاری است از این رو تلاش می‌کند سرمایه گذاران به سمت کشورمان سراریز نشوند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در واقع باید اذعان کرد نامه هشدار آمیز نمایندگان آمریکایی به اتاق بازرگانی، مجمع خدمات مالی و میزگرد تجارت ایالات متحده نشان دهنده هراس و راهکاری برای جلوگیری از سرمایه گذاری آن‌ها پس از رفع تحریم‌های یک‌جانبه است.

وی با اشاره به اینکه دولت آمریکا تلاش می‌کند نقش پلیس خوب و سنای این کشور درصدد ایفای نقش پلیس بد در مواجهه با برجام هستند، ادامه داد: به عبارتی دولت آمریکا از برچیده شدن بخشی از تحریم‌ها می‌گوید، اما سنای این کشور تلاش می‌کند شاکله و چارچوب این محدودیت‌ها را حفظ کند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: در واقع آمریکایی‌ها می‌خواهند به برجام بازگردند و با کارشکنی از تحقق منافع ملت جلوگیری کنند و در عین حال حلقه محدودیت‌ها را تنگ‌تر کنند.

نایب رئیس فراکسیون نیرو‌های مردمی انقلاب در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: متأسفانه آمریکایی‌ها همواره در مواجه با ایران اسلامی سیاست یک بام و دوهوا را اجرا کرده‌اند و هیچگاه نمی‌توانند با آرمان‌های انقلاب اسلامی کنار بیایند.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار