مسئول نشر آثار مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان یزد خبر داد؛

جمع‌آوری خاطرات شفاهی روحانیون رزمنده یزدی در دفاع مقدس

حجت‌الاسلام «خسروی‌راد» از جمع‌آوری خاطرات شفاهی روحانیون رزمنده و ایثارگر یزد در دفاع مقدس خبر داد و گفت: خاطراتی که جمع‌آوری می‌شوند، غالباً از ویژگی‌های اجداد و والدین آغاز شده و با خاطرات ایام کودکی، انقلاب و دفاع مقدس پیوند می‌خورد.
کد خبر: ۴۵۷۲۱۱
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹ - 19May 2021

جمع‌آوری خاطرات شفاهی روحانیون رزمنده یزدی در دفاع مقدسحجت‌الاسلام «محمدهادی خسروی‌راد» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، با اشاره به وظایف سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس، گفت: یکی از وظایف این سازمان ثبت و جمع‌آوری خاطرات شفاهی روحانیون رزمنده و ایثارگر در طول هشت سال دفاع مقدس است.

وی افزود: خاطراتی که جمع‌آوری می‌شوند، غالباً از ویژگی‌های اجداد و والدین آغاز شده و با خاطرات ایام کودکی، انقلاب و دفاع مقدس پیوند می‌خورد.

حجت‌الاسلام خسروی‌راد از برگزاری آخرین جلسه مصاحبه با حجت‌الاسلام «سید محمود وزیری» پیشکسوت دفاع مقدس استان یزد خبر داد و تصریح کرد: حجت‌الاسلام وزیری از اساتید حوزه علمیه قم و از جمله روحانیون رزمنده‌ای است که سال ۱۳۹۹ طی هفت جلسه، با بیان خاطرات خود، مطالب ارزشمندی ارائه کرد.

وی بیان داشت: مصاحبه با حجت‌الاسلام «سید محمود وزیری» نزدیک به ۱۵ ساعت به طول انجامید و توسط «محمدمهدی روح‌پرور» ثبت و ضبط شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار