مدیرکل حفظ آثار کرمان خبر داد:

تکمیل تعدادی ازحرم‌‌های شهدای گمنام استان تا پایان سال جاری

سرهنگ «مهدوی‌فرد» در بازدید از روند ساخت یادمان شهدای گمنام شهرستان بم گفت: تعدادی از حرم‌های مطهر شهدای گمنام استان تا پایان سال جاری تکمیل خواهند شد.
کد خبر: ۴۵۷۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷ - 19May 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، سرهنگ «محمود مهدوی‌فرد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان در جلسه برنامه‌ریزی به منظور تکمیل یادمان‌های شهدای گمنام شهرستان‌های بم، ریگان و بروات اظهار داشت: تعدادی از حرم‌های مطهر شهدای گمنام استان تا پایان سال جاری تکمیل خواهند شد.

تکمیل حرم‌های مطهر شهدای گمنام تا پایان سال جاری

 مهدوی‌فرد عنوان کرد: به منظور زیباسازی و فضاسازی یادمان‌های شهدای گمنام می‌توان از طرح‌های بومی استفاده کرد و همچنین با انجام فعالیت فرهنگی در حوزه دفاع مقدس در این مکان‌های معنوی طوری برنامه ریزی شود که مورد استقبال مردم قرار گیرد.

در ادامه حجت الاسلام «قاسم دانشی» امام جمعه بم با بیان اینکه امنیت و آسایش امروز ما مدیون شهدا است عنوان کرد: ما وظیفه داریم در جهت سیره و آرمان های شهدا قدم برداریم و در معرفی شهدا کوشا باشیم.

تکمیل حرم‌های مطهر شهدای گمنام تا پایان سال جاری

وی متذکر شد: مسئولین بایستی با هیات امنا در جهت تکمیل یادمان‌های شهدا گمنام در سال جاری همت مضاعف داشته باشند و با توجه به استقبال مردم از این مکان‌های معنوی، به تکمیل کردن این یادمان ها باید سرعت بخشید.

همچنین در ادامه محمود مهدوی‌فرد با تقدیم احکام به هیات امنای شهدای گمنام شهرستان بم، ریگان، بروات و شهر گنبکی از تلاش و همت این عزیزان در جهت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و انجام فعالیت های فرهنگی در این مکان ها قدردانی کرد.

در پایان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کرمان به اتفاق هیات امنای شهرستان های بم، بروات، ریگان و همچنین شهر گنبکی  از روند ساخت و تکمیل یادمان‌های شهدای گمنام بازدید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار