بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس اصفهان در محکومیت تداوم تجاوزگری صهیونیست در غزه؛

اقدامات ضد‌انسانی رژیم صهیونیستی، نیازمند اتخاذ مواضع قاطع مجامع بین‌المللی است

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان با صدور بیانیه‌ای، تداوم تجاوزگری صهیونیست در غزه را محکوم کرد.
کد خبر: ۴۵۷۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰ - 19May 2021

اقدامات ضد‌انسانی رژیم صهیونیستی، نیازمند اتخاذ مواضع قاطع مجامع بین‌المللی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان در محکومیت تداوم تجاوزگری صهیونیست در غزه بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بیداری مردم مظلوم فلسطین و گسترش ابعاد جدید مقاومت و حق خواهی مردم بیگناه فلسطین که با حمله وحشیانه رژیم سفاک و کودک‌کش صهیونیستی منجر به شهادت صدها مرد، زن و کودک بی دفاع شده است، احساسات و عواطف همه آزادگان جهان را جریحه‌دار و سرشت پلید و شیطانی اسرائیل غاصب و حامیان ددمنش آن را آشکارتر از گذشته ساخت.

با اینکه جنایات و تجاوزات این روزهای دشمن صهیونیستی با آماج موشک‌های انتقام انتقاضه و آتش خشم مقدس جوانان غیور و شجاع فلسطینی پاسخ داده شده است، اما تبعات و پیامدهای خطرناک برنامه‌ها و اقدامات ضد انسانی رژیم کودک‌کش، نیازمند اتخاذ مواضع و اقدامات قاطع از سوی جبهه متحد ضد صهیونیستی و مجامع بین‌المللی موثر در حمایت از فلسطین برای بازداشتن صهیونیست‌های ظالم از تداوم سیاست‌های وقیحانه است.

‌اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان، با طرح پرسش «بِاَی ذَنب قُتِلَت» ضمن محکوم نمودن این جنایات بزرگ و بی‌پایان، از همه حق جویان و حق طلبان در سراسر جهان می‌خواهد در تداوم موفقیت‌ها و پیروزی‌های باشکوه جبهه مقاومت از هر تلاشی دریغ نکنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها