حضور حداکثری، اقتدار ملی/ نماینده ولی فقیه در مازندران:

اساس جمهوری اسلامی با حضور مردم در انتخابات معنی پیدا می‌کند

آیت‌الله لائینی گفت: اساس جمهوری اسلامی با حضور مردم در پای صندوق‌های رأی معنی پیدا می‌کند.
کد خبر: ۴۵۷۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵ - 19May 2021

اساس جمهوری اسلامی با حضور مردم در انتخابات معنی پیدا می‌کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران بعدازظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی مازندران با اشاره به انتخابات پیش‌رو و تأکید بر جدی گرفتن مسئله انتخابات، مشارکت حداکثری در انتخابات را مهم و ضروری دانست و اظهار داشت: البته برخی از مسائل از قبیل گرانی و تاخت‌وتاز‌های فضای مجازی انتخابات را تحت تأثیر قرار داده است، اما باید شرایط را برای حضور پرشور مردم در انتخابات خرداد مهیا کنیم، زیرا اساس جمهوری اسلامی با حضور مردم در پای صندوق‌های رأی معنی پیدا می‌کند.

وی با تأکید بر لزوم حفظ شئون و ارزش‌های اسلامی در ادارات و بیان اینکه مدیران ادارات باید بر اساس حفظ این ارزش‌ها امتیازدهی شوند، بر تشکیل سمن‌های ترویج و ترغیب فرهنگ عفاف و حجاب تأکید کرد.

محمدی لائینی بر لزوم زنده نگه‌داشتن واقعه غدیر در جامعه اسلامی تأکید کرد و افزود: دستگاه‌های فرهنگی برای برگزاری این واقعه مهم برنامه‌های متناسب با عید غدیر ارائه کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران به مسائل مطروحه در این جلسه اعم از طلاق، افزایش سالمندی، تحکیم بنیان خانواده و ناهنجاری‌های اجتماعی اشاره کرد و بی‌غیرتی مردان را زمینه‌ساز مشکلات جامعه و بی‌حجابی دانست و گفت: تشکل‌های زیرزمینی و البسه دوزی‌ها که پوشش‌های نامتعارف را تولید و توزیع می‌کنند باید شناسایی و با آنان برخورد قانونی شود.

محمدی لائینی با اشاره به شعار سال افزود: چندین سال است که پیام‌های مقام معظم رهبری رویکرد اقتصادی دارد و این شعار‌ها بیانگر این است که مشکل اصلی جامعه ما در زمینه تولید، اشتغال و اقتصاد است و مقام معظم رهبری در زمینه مشکلات اقتصادی جامعه دغدغه خاصی دارند.

امام جمعه ساری فقر را زمینه‌ساز بسیاری از ناهنجاری‌ها دانست و گفت: اگر تولید در کشور رشد کند اشتغال افزایش و به همان ترتیب ناهنجاری‌های اجتماعی کاهش پیدا می‌کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه هم‌صدایی در مسئله فرهنگ مهم است و چندصدایی آسیب جدی به جامعه است از دستگاه‌های نظارتی و امنیتی خواستار نظارت فعالیت‌های انتخاباتی در قضای مجازی و فضای عمومی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار