حضور حداکثری، اقتدار ملی/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کرمانشاه:

معاندین و ضد انقلاب به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات هستند

حجت‌الاسلام جلیلیان با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات دشمنان را مأیوس می‌کند، گفت: معاندین و ضد انقلاب بدنبال کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات هستند.
کد خبر: ۴۵۷۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۴ - 19May 2021

معاندین و ضد انقلاب به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات هستندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌‎الاسلام «شمس الله جلیلیان» مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه در نشست بصیرتی روشنگری در جمع  بسیجیان شهرستان اسلام آبادغرب، اظهار داشت: عمده‌ترین مسأله روز کشور انتخابات است و راهبرد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در بحث انتخابات پنج مورد است که اول امنیت انتخابات، دوم سلامت انتخابات، سوم رقابت در انتخابات، چهارم مشارکت در انتخابات و پنجم انتخاب اصلح است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه افزود: مردم صاحب اصلی مملکت هستند و در این پنج راهبرد از امنیت گرفته تا مشارکت و انتخاب اصلح توسط مردم و فرزندان همین مردم اجرا می‌شود، اما حاکمیت هم وظایف مهمی در بحث امنیت، سلامت انتخابات و نظارت بر رقابت بر عهده دارد.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات عنوان کرد: در طول 42 سال گذشته انتخابات‌های متعددی برگزار شده و حتی در شرایط سخت جنگ و دفاع مقدس انتخابات‌ برگزار شده و به فضل الهی از نظر امنیت در اوج قرار داریم.

حجت الاسلام جلیلیان خاطرنشان کرد: به مدد الهی ما این توانمندی، امنیت، عزت و اقتدار را داریم که اسرائیل، آمریکا و دیگر ایادی آن‌ها مجبور شدند در برابر اقتدار فرزندان میدان این مملکت عقب بنشینند، در عرصه میدان خون مقدس حاج قاسم ها، همدانی‌ها و… محور مقاومت، عزت و اقتدار آفریده و مظهر و منشاء امنیت و آرامش ایران اسلامی است؛ نیرو‌های اطلاعاتی ما رصد می‌کنند و نیرو‌های مسلح کشور با اقتدار در هر جایی که لازم باشد حضور پیدا می‌کنند.

وی گفت: تکلیف معاندین و ضد انقلاب مشخص است که می‌خواهند در سلامت انتخابات ما تشکیک ایجاد کنند، اما جای تعجب است که اشخاصی که مسئول کشور بوده اند و با همین سیستم انتخاباتی انتخاب شده اند و اکنون می‌گویند اگر من تأئید صلاحیت نشوم انتخابات را قبول ندارم، لذا مردم باید مراقب چنین افرادی باشند که منیت دارند، پایبند به قانون و نظام نیستند و در مقابل نظام می‌ایستند.

حجت الاسلام جلیلیان با اشاره به تاریخ صدر اسلام خاطرنشان کرد: بیشترین خطرات اسلام از جانب خودی‌های منحرف بوده است، شخصی مانند زبیر که در ۱۶ سالگی اسلام آورده و در مبارزات بار‌ها قلب پیامبر را شاد کرده، اما همین زبیر در مقابل ولایت حضرت علی (ع) ایستاد و جزو سردمداران جنگ جمل شد، یا همان چهره‌های نماز شب خوان و پیشانی پینه بسته به خوارج گرویدند، پس ملاک حال فعلی افراد است و کسانی که خود را بالاتر از ولایت می‌دانند و خود را عدالت محض می‌دانند خیلی خطرناک هستند و مردم باید این‌ها را بشناسند، چون عاقبت بخیری همراهی با قرآن و ولایت است.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه گفت: هر کسی زیر لوای مقدس و عزت آفرین ولایت باشد برای ما عزیز است و سپاه از هیچ شخص و جناحی حمایت نمی‌کند، اما در بحث دو راهبرد مشارکت و انتخاب اصلح با معیار‌های امام (ره) و رهبری روشنگری خواهد کرد، ملت عزتمند و شهیدپرور همیشه در صحنه‌های مختلف پای آرمان‌های انقلاب  ایستاده اند و اکنون مردم با مشکلات متعدد اقتصادی و معیشتی در شهر و روستا‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند باز هم لازم است مشارکت و انتخاب اصلح در انتخابات ارتقاء داده شود.

وی با اشاره به این فرموده مقام معظم رهبری که روز انتخابات شب قدر نظام (تعیین سرنوشت نظام) است، افزود: همانطور که یک ماه روزه گرفتن عبادت است شرکت در انتخابات و احساس مسئولیت در قبال این مسأله بسیار مهم عبادت است، چون جایگاه رئیس جمهور با نان و آب مردم، با فرهنگ مردم، دین، اقتصاد و آموزش مردم مرتبط و تاثیر گذار است.

حجت الاسلام جلیلیان گفت: سرنوشت ۴ سال کشور از کنترل ارز گرفته تا مدیریت‌های مختلف در اختیار رئیس جمهور است و در بین قوای دیگر اختیارات بیشتری دارد و عاقلانه‌ترین و قانونی‌ترین راه برای تغییر سرنوشت مردم و حل مشکلات حضور در پای صندوق رای است، چون به فرموده رهبری مشکل لاینحل و بن بستی در کشور وجود ندارد و کشور ما فقیر نیست و طبق نظر کارشناسان دانشگاهی و صاحبنظران بالغ بر ۸۰ درصد مشکلات کشور به مدیریت داخلی بر می‌گردد نه اینکه نگاه ما به بیرون باشد که آمریکا و غربی‌ها چکار می‌کنند و اگر مدیریت جهادی باشد بر مشکلات پیروز خواهیم شد.

این مقام مسئول گفت: برخی افراد که هنر و عملکردی ندارند و دم از اختیارات محدود می‌زنند، بعد از رئیس جمهور شدن آقای روحانی، مقام معظم رهبری فرمودند که راه حل مشکلات اقتصادی کشور در دورن مملکت با تکیه به اقتصاد مقاومتی و توان داخلی است، اما آقایان گفتند ما با مذاکره مشکلات را حل می‌کنیم و علی رغم میل باطنی رهبری اجازه دادند و خطوط قرمزی را مشخص نمودند که این خطوط قرمز رعایت نشد و برجامی حاصل شد که عمدتا" برعلیه منافع کشور ما بود و مشخص شد که اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها دروغگو هستند.

مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) تصریح کرد: سایه جنگ را موشک‌های سپاه و قدرت میدان از سر کشور برداشت و اگر پای میز مذاکره حرفی برای گفتن داشتیم به پشتوانه قدرت شهید سلیمانی و اقتدار میدان بود و این‌ها با هم مرتبط هستند و کسانی که به اقتدار نیرو‌های مسلح ما خرده می‌گرفتند در اشتباه بودند.

وی افزود: شهید سلیمانی در میدان نبرد با روحیه جهادی بن بست‌ها را شکست و داعش و ابرقدرت‌ها را شکست داد و اگر در مدیریت داخلی رئیس جمهوری داشته باشیم که با روحیه جهادی و انقلابی، قوی با برنامه با اتکا به ظرفیت‌های داخلی و نگاهش به غربی‌ها نباشد، بن بست معنا ندارد.  

حجت الاسلام جلیلیان خاطرنشان کرد: مسئولین ما که در عرصه سیاست خارجی زحمت می‌کشند باید حواس شان جمع باشد، چون آمریکا و اروپا خواهان عزت ما نیستند و زیاده خواهی‌هایی دارند و در این شرایط هم مسئولین ما نباید عجله کنند و در گذشته امریکایی‌ها نشان دادند که قابل اعتماد نیستند.

وی افزود: راه برون رفت از مشکلات تکیه به توانمندی‌های داخلی است؛ روحیه جهادی و توجه به ظرفیت‌های داخلی من جمله نیروی انسانی مستعد و کارآمد که مهمترین ظرفیت امیدبخش کشور ماست، ۳۶ میلیون نفر در سنین ۱۵ تا ۴۰ سالگی، ۱۴ میلیون نفر تحصیلات عالی، رتبع دوم جهان در دانش آموختگی علوم سیاسی و مهندسی همه از سرمایه‌های داخلی هستند که باید به این‌ها توجه شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم (ص)  استان کرمانشاه گفت: معاندین و ضد انقلاب بدنبال کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات هستند و حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات دشمنان را مأیوس می‌کند و به فرموده رهبری حضور مردم در صحنه انتخابات هم در بعد داخلی نفس تازه‌ای برای مدیریت است و هم در بعد بین المللی مایه اقتدار ما هست.

وی خاطرنشان ساخت: در دوران سخت دفاع مقدس به همین جوانان اعتماد شد و خداوند ما را یاری کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار