مدیر کل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری مرکزی:

آزادسازی خرمشهر نقطه عطف تاریخ دفاع مقدس است

آدینه گفت: آزادسازی خرمشهر نقطه عطف تاریخ دفاع مقدس است و رزمندگان در این عملیات توانستند اقتدار و قدرت نظام اسلامی را به رخ بکشانند.
کد خبر: ۴۵۷۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۸ - 19May 2021

آزادسازی خرمشهر نقطه عطف تاریخ دفاع مقدس است

به گزارش دفاع‌پرس از اراک، «احمدرضا آدینه» مدیر کل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری مرکزی امروز (چهارشنبه) در نشست ستاد گرامی‌داشت مناسبت‌های دفاع مقدس و مقاومت استان مرکزی اظهار داشت: سالروز آزاد سازی خرمشهر یوم الله و سالروز عملیات بیت المقدس ایام الله بزرگ ملت ایران است و از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است چراکه این ایام همچون برگ زرینی در تاریخ انقلاب ماندگار مانده و باید در راستای گرامی‌داشت آن تلاش ویژه داشته باشیم.

آدینه افزود: سوم خرداد ماه یادآور ایثارگری‌ها، رشادت‌ها و حماسه سازی‌های ملت ایران است و ملت در این ایام بسیار ارزشمند توانستند با ایثار و مجاهدت خود پیام اسلام و انقلاب را به دنیا منعکس کنند.

وی ادامه داد: آزادسازی خرمشهر نقطه عطف تاریخ دفاع مقدس است و رزمندگان در این عملیات توانستند اقتدار و قدرت نظام اسلامی را به رخ بکشانند.

مدیرکل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری مرکزی بیان کرد: آزادسازی خرمشهر بار دیگر برتری قدرت خداوند و اراده الهی در برابر زورگویان را به اثبات رساند و اینکه حضرت امام (ره) می‌فرمایند «خرمشهر را خدا آزاد کرد» نشان از این مسئله دارد.

آدینه یادآور شد: امروز بازخوانی و بزرگداشت مناسبت‌ها و عملیات دفاع مقدس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چراکه علاوه بر اینکه می‌تواند الگوها را به جوانان معرفی کند در تبیین رشادت‌ها و مجاهدت‌های مردم و رزمندگان بسیار مؤثر است.

وی افزود: ایستادگی ملت ایران و پیشرفت‌های حاصل‌شده بعد از انقلاب اسلامی برگرفته از دفاع مقدس است و هرچقدر بتوانیم روحیه و فرهنگ دفاع مقدس را ترویج و تقویت کنیم در راستای رسیدن به اهداف ، بهتر می‌توانیم عمل کنیم.

مدیرکل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری مرکزی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت جامعه، ملت را در برابر حوادث و تهدیدات دشمنان بیمه می‌کند بیان کرد: لذا باید نسبت به این کار اهتمام داشته باشیم که تشکیل ستاد گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس و مقاومت در استان در این راستا است.

آدینه، مشارکت و هم‌افزایی دستگاه‌های اداری و سازمان‌ها با ستاد گرامیداشت دفاع مقدس و مقاومت را یک ضرورت مهم دانست که همه باید به آن اهتمام و توجه داشته باشند گفت: گرامیداشت ایام‌الله سوم خرداد در استان مرکزی بسیار مهم است و با همه توان باید در این راستا فعالیت کرد و همه ظرفیت‌های موجود را پای‌کار آورد.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت فضای مجازی در برنامه‌ها و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی باید مدنظر برنامه‌های سوم خرداد باشد و کلیه ظرفیت‌های فرهنگی و هنری در این راستا به‌کارگیری شوند و دستگاه‌های متولی موظف هستند مشارکت و هم‌افزایی با ستاد گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس و مقاومت داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها