مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول خبر داد؛

پخش ویژه برنامه تلویزیونی «الف دزفول» به مناسبت سالروز چهارم خرداد

سرهنگ جولایی گفت: به همت صداوسیمای مرکز خوزستان و مشارکت ستاد گرامی‌داشت چهار خرداد شاهد پخش ویژه برنامه تلویزیونی «الف دزفول» به مدت هشت روز در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول خواهیم بود.
کد خبر: ۴۵۷۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۰ - 19May 2021

پخش ویژه برنامه تلویزیونی «الف دزفول» به مناسبت سالروز چهارم خردادسرهنگ پاسدار «بهزاد جولایی» مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز به تشریح ویژه برنامه‌های چهارم خرداد در این مرکز پرداخت و اظهار داشت: به لطف خدا و با همت صداوسیمای مرکز خوزستان و مشارکت ستاد گرامی‌داشت چهار خرداد شاهد پخش ویژه برنامه تلویزیونی «الف دزفول» به مدت هشت روز در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول خواهیم بود.

وی افزود: با توجه به بحران ویروس کرونا و عدم برگزاری برنامه ها به صورت فیزیکی از مدت ها قبل برنامه ریزی کردیم تا بتوانیم از بستر رسانه ملی و فضای مجازی برنامه های خود را به مردم عزیز استان و کشور ارائه دهیم.

جولایی گفت: برنامه تلویزیونی «الف دزفول» به مدت هشت روز از تاریخ 28 اردیبهشت راس ساعت 18 از صداوسیمای مرکز خوزستان به صورت زنده پخش می شود و تمام برنامه های مربوط به سالروز چهار خرداد حماسه مقاومت مردم دزفول در قالب آیتم های مختلف از طریق این برنامه به سمع و نظر مخاطبین عزیز خواهد رسید.

مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول بیان کرد: در هر روز چندین شخصیت فرهیخته نظامی، فرهنگی، هنری و اجتماعی از سراسر کشور مهمان این ویژه برنامه خواهند بود و زوایای مختلف مقاومت مردم شهر با افتخار دزفول را مورد ارزیابی و بررسی قرار می دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها