فرمانده کل سپاه در تجمع حمایت از مردم فلسطین:

شلیک‌ هزاران موشک به حیفا موجب شکست امنیت ملی رژیم صهیونیستی شد/ فلسطین جدیدی رقم خورده است

سرلشکر سلامی با بیان‌ اینکه بعد از ۶۰ سال شلیک‌ هزاران موشک به حیفا، امنیت ملی رژیم صهیونیستی شکست خورد، گفت: فلسطین جدیدی رقم خورده است که نماد مسلمانان جهان است.
کد خبر: ۴۵۷۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۸ - 19May 2021

همه ما امروز فلسطینی هستیم/ رژیم صهیونیستی با شکستی بی پایان مواجه شده استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تجمع مردم تهران برای حمایت از مردم فلسطین، که عصر امروز در میدان امام حسین (ع) برگزار شد، اظهار داشت: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پرچمدار شهیدان مقاومت و جهان اسلام است که به روح ایشان و شهدای مظلوم اما مقاوم، شجاع و سرافراز فلسطین و غزه مظلوم اما مقتدر، درود می‌فرستم.

وی خطاب به مردم فلسطین گفت: قلب ما با شماست؛ همه ما امروز فلسطینی هستیم. دست‌های ما برای موفقیت و پیروزی بزرگ شما در این حماسه الهی به آسمان بلند است. ما در کنار شما و جوانانتان هستیم؛ آن زمان که موشک‌های قاسم را به قلب رژیم صهیونیست شلیک می‌کنید و شهیدانتان را بدرقه می‌کنید. ما تا آخر با شما می‌مانیم و این عهد جاودانه و دائمی است.

فرمانده سپاه ایستادگی مردم فلسطین را یک حماسه آسمانی دانست و تاکید کرد: ایستادگی مردم فلسطین روز قدس را به ماه قدس تبدیل کرد. چند سالی است که رژیم صهیونیستی فکر می‌کرد از مرز تهدیدات عبور کرده و آسیب‌ناپذیر است و مسئله فلسطین به فراموشی سپرده شده است و می‌تواند قدس را پایتخت خود قرار دهد. آن‌ها شیطنت‌های خفیف و آزاردهنده‌ای انجام می‌دادند و به سوریه حمله می‌کردند و در ایران ترور و خراب‌کاری در صنعت هسته‌ای داشتند که فکر می‌کردند واکنشی وجود نخواهد داشت.

سردار سلامی تصریح کرد: با این تصورات برخی از رژیم‌های کوچک عربی به دشمن پیوست اما ناگهان صحنه عوض شد و در هزاران کيلومتر آن‌طرف‌تر از این رژیم، کشتی‌هایشان مورد هدف قرار گرفت؛ آن‌ها می‌دانند چه رخدادهایی صورت گرفته است. پاسخ خراب‌کاری آن‌ها در نطنز، انفجار ناگهانی بزرگ‌ترین پایگاه موشک‌سازی آن‌ها بود که با انفجار روبرو شد و پالایشگاه حیفا منفجر و بزرگترین مجموعه دفاعی آن‌ها با آتش مواجه شد و امنیت ملی رژیم صهیونیستی با شکستی بی‌سابقه روبرو شد و این پایان ماجرا نبود و نگرانی از حماس وجودشان را فراگرفت.

فرمانده سپاه افزود: شعله‌های خشم از قلب فلسطینیان زبانه کشیده است و بعد از ۶۰ سال برای اولین بار هزاران موشک به سمت تل‌آویو شلیک شد و شهرهای آن‌ها آتش گرفت.

وی تاکید کرد: هیچ نقطه امنی برای هیچ صهیونیستی نمانده است و گنبدهای آهنین و پدافندی ضد موشکی آن‌ها در مقابل حجم موشک‌ها ناتوان و تسلیم شدند و هیچ‌کس نتوانست به آن‌ها کمک کند و آمریکایی‌ها نیز نمی‌توانند به فریادشان برسند.

سردار سلامی به موشک‌باران پایتخت رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: این اولین‌بار است که دشمن خود را در میان دریایی از آتش می‌بیند و همه رویاهایشان باطل شد و همه حامیان آن‌ها پشیمان شدند و روح مقاومت زنده شد و فلسطین از جهان اسلام عبور کرد و امروز قدس می‌درخشد و مردم جهان در فرانسه، هلند، استرالیا و امریکا ... به میدان حمایت آمده‌اند و پرچم فلسطین را برافراشته‌‌اند و قدرت شیاطین عالم ترک برداشته است و این حقایق محقق شده است و فلسطین جدیدی ظهور پیدا کرده است که نه با سنگ، بلکه با موشک می‌جنگد و می‌تواند همه پایگاه‌های دشمن را مورد هدف موشکی قرار دهد.

فرمانده سپاه رژیم صهیونیستی را یک کشور شکست‌خورده معرفی کرد و افزود: ما مثل همیشه حامی عزیزانمان هستیم و این نبرد، نماد نبرد مسلمانان با مستکبران عالم است و ما در کنار فلسطینی‌ها هستیم، چراکه آن‌ها نماد همه امت اسلام هستند‌.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار