سردار رضایی اعلام کرد؛

قاچاق سلاح یکی از خطوط قرمز پلیس است/ دشمنان فضای مجازی را مورد هدف قرار داده‌اند

جانشین فرمانده ناجا گفت: قاچاق سلاح یکی دیگر از خط قرمزهای پلیس است. سلاح‌هایی که در پنج روز گذشته در تهران کشف شده است، بخشی برای کشور آمریکا بوده و این یعنی شیطان بزرگ سازنده آن بوده است.
کد خبر: ۴۵۷۴۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹ - 20May 2021

قاچاق سلاح یکی از خطوط قرمز پلیس است/ دشمنان فضای مجازی را مورد هدف قرار داده‌اندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس سردار «قاسم رضایی» جانشین فرمانده ناجا صبح امروز (پنج‌شنبه) در بازدید از نمایشگاه اقدامات و دستاوردهای پلیس تهران بزرگ اظهار داشت: با توجه به شعار امسال که تولید، پشتیبانی‌ها و موانع زدایی‌ها بود، ناجا به‌عنوان یک سازمان انقلابی و مردمی با مدال افتخار خادمان مردم این شعار را سرلوحه کار خود قرار داد و در موضوعات مختلف سعی در اجرایی کردن این شعار داشت.

وی افزود: وقتی از تولید حرف می زنیم یعنی تمام کارهایی که در راستای شکوفایی در تمام جوانب می‌توانیم انجام دهیم مانند اقدامات مقابله‌ای با واردات غیراصولی را انجام دهیم.

سردار رضایی با اشاره به موانع زدایی‌ها اظهار داشت: اقداماتی مانند مقابله با قاچاق، افراد مخل امنیت در زمره موانع زدایی‌ها قرار دارد.

جانشین فرمانده ناجا تصریح کرد: ناجا یک سازمان هوشمند، انقلابی و مردمی است که با هدف گذاری ها و دنبال کردن تفکرات انقلابی، اقدامات به موقع را انجام می‌دهد.

رضایی ادامه داد: امروز که به صورت میدانی بخشی از زحمات و تلاش‌های هوشمندانه ناجا در تهران بزرگ را شاهد بودیم، دریافتیم که به شدت حقوق شهروندی و تلاش‌های مأمورین ناجا رعایت می‌شود.

وی گفت: کسی که حقوق شهروندی و قانون را رعایت نکند، حریف پلیس است. در اصل این افراد با رعایت نکردن قانون، حریف مردم هستند.

جانشین فرمانده ناجا افزود: بیش از ۹۰ درصد مردم قانون را رعایت می‌کنند و تنها تعداد معدودی هستند که اقدام به هنجارشکنی می‌کنند. به عنوان مثال فردی که پلاک خود را مخدوش می‌کند در واقع خلاف قانون انجام داده است.

وی اظهار داشت: یکی از موضوعات مورد توجه و قابل اهمیت برای ما فضای مجازی است. دشمنان فضای مجازی را مورد هدف قرار داده و با بحث‌هایی همچون قمار، خرید و فروش سلاح، کلاهبرداری و غیره سعی در بر هم زدن امنیت در جامعه را دارند.

رضایی یادآور شد: معاملات ناصحیح را در فضای مجازی رواج دادند تا مردم را به خود مشغول کنند. همین جا به مردم اعلام می‌کنم اگر به دنبال این معاملات بروند، بازنده اصلی خود آنها هستند.

جانشین فرمانده ناجا افزود: به عنوان پلیس و از طرف ناجا به مخلان و بر هم زنندگان نظم مجاری اولتیماتوم جدی می‌دهم که ما با پلیس فتا، شما را رصد می‌کنیم و به شدت با شما برخورد می‌کنیم.

وی با اشاره به برخورد قاطع پلیس با افرادی که در جامعه ایجاد استرس می‌کنند، تصریح کرد: کیف قاپان، سارقین، زورگیران و افرادی مانند اینها که سعی در بر هم زدن نظم و امنیت را دارند، در رصد کامل ما هستند و با آنها برخورد می‌کنیم.

رضایی ادامه داد: قاچاق سلاح یکی دیگر از خط قرمزهای پلیس است. سلاح‌هایی که در پنج روز گذشته در تهران کشف شده است، بخشی برای کشور آمریکا بوده و این یعنی شیطان بزرگ سازنده آن بوده است.

جانشین فرمانده ناجا خطاب به سردمداران آمریکا اظهار داشت: مردم ما شما را دشمن خود می‌دانند و به شما بدبین هستند و با این رفتارها خودتان را بیشتر از چشم مردم ما می‌اندازید.

وی با اشاره به موضع گیری های برخی از کاندیداهای انتخابات در رابطه با تحریم انتخابات، گفت: همین جا اعلام می‌کنم که شما یک صفر بیشتر نیستید. شما چه به پای صندوق بیایید یا نیایید مردم خودشان می‌دانند چه کنند و انتخابات دقیق و هوشمندی را دارند. اگر بخواهید کاری انجام دهید پلیس قطعاً با شما برخورد خواهد کرد.

رضایی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا تا به حال موردی از هنجارشکنی برای انتخابات پیش رو داشته اید یا خیر؟ خاطرنشان کرد: خوشبختانه تا به الان چیزی گزارش نشده اما اراذل و اوباش، قاچاقچیان سلاح و محکومین فراری را به طور ویژه تحت نظر داریم تا مبادا برای انتخابات مشکلی به وجود آورند.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها