فتح خرمشهر، فتح خون/ مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر خبر داد؛

برگزاری 43 ویژه برنامه شاخص به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در خوزستان

«‌عریضاوی» گفت: 43 ویژه برنامه شاخص فرهنگی، رسانه‌ای، اجتماعی و عمرانی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در نظر گرفته‌ایم که بزودی آغاز می‌شوند.
کد خبر: ۴۵۷۴۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴ - 20May 2021

اعلام بیش از 43 ویژه برنامه شاخص به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «عبدالامیر عریضاوی» مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر امروز از برگزاری نشست خبری سالروز سوم خرداد در فرمانداری خرمشهر به ریاست فرماندار خبر داد و اظهار داشت: 43 ویژه برنامه شاخص فرهنگی، رسانه‌ای، اجتماعی و عمرانی برای سالروز آزادسازی خرمشهر در نظر گرفته‌ایم که بزودی آغاز می شوند.

وی در ادامه با تقدیر از فرماندار خرمشهر به عنوان رئیس ستاد شهرستانی سوم خرداد که برای برنامه ریزی و اجرای امورات مربوط به این مناسبت ملی اهتمام داشته و دستگاه‌های مختلف شهرستان را ملزم به همکاری کردند، افزود: سالروز آزادسازی خرمشهر نباید کمرنگ و به یک برنامه و مناسبت روتین تبدیل شود.

عریضاوی گفت: شاخص‌ترین برنامه های مد نظر با توجه به بحران ویروس کرونا و عدم تجمع و حضور فیزیکی در قالب رسانه و به خصوص بستر برنامه‌های تلویزیونی و فضای مجازی طراحی و اجرا می‌شوند.

مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر بیان داشت: صداوسیمای مرکز آبادان، صداوسیمای مرکز خوزستان و بسیاری از شبکه های سراسری در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر استقرار یافتند تا نسبت به پخش و پوشش حداکثری برنامه‌های مد نظر اقدام کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار