فتح خرمشهر، فتح خون/ سردار کارگر در نشست شورای سیاست‌گذاری راهیان نور کشور:

امیدواریم هرچه زودتر شاهد راه‌اندازی مجدد کاروان‌های راهیان نور باشیم

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور با اشاره به هماهنگی‌های لازم با ستاد ملی مقابله با کرونا ابراز امیدواری کرد هرچه زودتر شاهد راه اندازی مجدد اعزام کاروان‌های راهیان نور باشیم.
کد خبر: ۴۵۷۴۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹ - 20May 2021

امیدواریم هرچه زودتر شاهد راه‌اندازی مجددا اعزام کارون‌های راهیان نور باشیمبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، نشست ماهانه شورای سیاست‌گذاری راهیان نور کشور به ریاست سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور با حضور سردار «علی فضلی» نماینده رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سردار «سیدقاسم قریشی» جانشین ستاد مرکزی راهیان نور و جانشین سازمان بسیج مستضعفین، «حسام الدین آشنا» نماینده تام‌الاختیار رئیس جمهور در ستاد مرکزی راهیان نور، سردار «محمدجواد زاده‌کمند» نماینده رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سردار «محمد شرفی» فرمانده قرارگاه راهیان نور ناجا، سردار «نادر ادیبی» دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور و فرماندهان قرارگاه‌های راهیان نور و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی کشور با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی امروز (پنجشنبه) در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

سردار کارگر در ابتدای این نشست سالروز عملیات غرورآفرین و پیروزمندانه بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر را تبریک و تهنیت گفت و یاد و خاطره شهدای والامقام این عملیات بزرگ را گرامی داشت.

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور در ادامه با اشاره به توقف اعزام کاروان‌های راهیان نور در یک سال گذشته که به دلیل شیوع بیماری کرونا اتفاق افتاده بود، اظهار داشت: امیدواریم با توجه به پیگیری‌ها و تلاش‌های صورت گرفته هرچه زودتر شاهد راه‌اندازی مجدد اعزام کاروان‌های راهیان نور با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به مناطق عملیاتی باشیم.

وی افزود: با تدبیر ریاست محترم ستاد کل نیروهای مسلح مقرر شد، ان‌شاالله در سال جاری بتوانیم کاروان‌های راهیان نور را بر اساس مصوبات جلسات گذشته مجدداً راه‌اندازی کنیم که در همین راستا با هماهنگی وزارت کشور و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دستورالعمل‌هایی در حال تهیه و تدوین است که با توجه به انجام واکسیناسیون در کشور و رنگ‌بندی شهرهای میزبان راهیان نور، ان‌شاالله سال جاری شاهد اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس باشیم. 

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور با اشاره به نقش مهم زنان در دفاع مقدس گفت باید در راهیان نور و برنامه‌ریزی‌های فرهنگی از نظرات و ایده‌های این قشر مهم و تاثیرگذار جامعه استفاده شود.

در ادامه این نشست، اعضای شورای سیاست‌گذاری راهیان نور، درباره دستور جلسه با موضوع راه‌اندازی سامانه اعزام خودروهای شخصی به بحث و تبادل نظر پرداختند و در نهایت این طرح با اکثریت آرا به تصویب اعضای شورا رسید.

در پایان این نشست نیز حکم مسئولیت فرمانده قرارگاه بین‌الملل راهیان نور توسط سردار کارگر به «معز خادم‌الحسینی» اعطا شد.

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار