روابط عمومی وزارت بهداشت اعلام کرد؛

جان باختن ۲۰۰ بیمار مبتلا به کرونا/ بهبودی بیش از دو میلیون و ۳۰۴ هزار بیمار

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت از شناسایی ۱۱ هزار و ۲۵۰ بیمار جدید کووید ۱۹ و جان باختن ۲۰۰ بیمار طی شبانه‌روز گذشته در کشور خبر داد.
کد خبر: ۴۵۷۵۷۱
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸ - 21May 2021

جان باختن ۲۲۹ بیمار مبتلا به کرونا/ بهبودی بیش از دو میلیون و ۲۹۰ هزار بیماربه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز (جمعه) آخرین آمارهای مربوط به کرونا در کشور را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

تا کنون دو میلیون و ۴۲۲ هزار و ۷۶۵ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۴۴۵ هزار و ۲۰۱ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به دو میلیون و ۸۶۷ هزار و ۹۶۶ دُز رسید.
 
از دیروز تا امروز ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۱ هزار و ۲۵۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۵۳۲ نفر از آن‌ها بستری شدند؛ و مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به دو میلیون و ۸۱۵ هزار و ۸۸۲ نفر رسید.
 
براساس این اطلاعیه متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۰۰ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۷۸ هزار و ۱۹۴ نفر رسید و خوشبختانه تا کنون دو میلیون ۳۰۴ هزار و ۸۲۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.
 
برپایه این گزارش، پنج هزار و ۱۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند و تا کنون ۱۸ میلیون و ۶۸۳ هزار و ۸۱۴ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.
 
در حال حاضر سه شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۶۲ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۸۳ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار