در گفت‌وگوی تلفنی فرمانده کل سپاه با رهبران مقاومت فلسطین مطرح شد؛

همراهی سپاه با ملت فلسطین تا فروپاشی اسرائیل/ قدردانی فلسطین از مواضع قاطع و حمایت‌های ایران

در گفت‌وگوی تلفنی فرمانده کل سپاه با فرماندهان مقاومت فلسطین بر همراهی سپاه با ملت فلسطین تا فروپاشی اسرائیل غاصب تأکید و رهبران مقاومت از مواضع قاطع و حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران قدردانی کردند.
کد خبر: ۴۵۷۷۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸ - 22May 2021

همراهی سپاه با ملت فلسطین تا فروپاشی اسرائیل غاصب/ قدردانی فلسطین از مواضع قاطع و حمایت‌های ایرانبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، درپی پیروزی مقاومت فلسطین در جنگ ۱۲ روزه با رژیم صهیونیستی، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو‌های تلفنی جداگانه با «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و «زیاد نخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام مقاومت به‌ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و تبریک این پیروزی بزرگ به مردم مقاوم و عزتمند و مجاهدان شجاع و غیور فلسطینی، بر همراهی با مقاومت تا زوال و فروپاشی اسرائیل غاصب و تنها نگذاردن ملت فلسطین تأکید کرد.

سرلشکر سلامی در این گفت‌وگو‌های تلفنی از پیروزی مقاومت فلسطین به عنوان معجزه‌ای الهی و احیاکننده شرف و کرامت انسانی نام برد و اظهار داشت: شکست اسرائیل غاصب تنها شکست صهیونیست‌ها نبود؛ بلکه شکست آمریکا، انگلیس و رژیم‌های حقیری بود که در فرایند عادی‌سازی روابط با این غده سرطانی سبقت می‌گرفتند.

فرمانده کل سپاه ظهور و شکل‌گیری فلسطین جدید، بزرگ، جهانی و با دست‌های برتر را ثمره این حماسه و رخداد عظیم برشمرد و افزود: در عرصه پیروزی اخیر مقاومت فلسطین همگان شاهد اسرائیلی رو به زوال، شکست‌پذیر، محوشدنی، سست و آماده فروپاشی بودند.

وی با بیان اینکه حماسه‌آفرینی اخیر به صهیونیست‌های غاصب فهماند که فلسطینیان مقاوم بی‌پناه نیستند، بلکه صاحب شمشیرند و نباید به آنان تعرض کرد، بر لزوم قدرت‌افزایی مقاومت در مسیر قوی شدن و همراهی سپاه با ملت فلسطین تا زوال و فروپاشی اسرائیل غاصب و نیزآزادی قدس شریف تأکید کرد.

اسماعیل هنیه، رئیس دفتر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نیز در این گفت‌وگوی تلفنی از مواضع قاطع و همراهی جمهوری اسلامی ایران با ملت فلسطین قدردانی و تشکر کرد.

رئیس دفتر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) پیروزی فلسطین را پیروزی امت اسلام و سرآغاز تحولات مثبت ارزیابی کرد و گفت: به‌طور قطع وضعیت رژیم صهیونیستی هرگز مانند گذشته نخواهد بود حتی اگر همه‌ی هم‌پیمانانش آنان را کمک و همراهی کنند.

زیاد نخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی نیز در گفت‌وگو با فرمانده کل سپاه با تأکید بر اینکه مردم فلسطین همواره بر تحقق این پیروزی اطمینان داشته و در این راه ثابت‌قدم بوده‌اند، گفت: جمهوری اسلامی ایران در همه میادین در کنار ما بوده است و در این پیروزی بزرگ ما را تأیید کرد.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی با قدردانی از حمایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی و پاسداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت و قدس شریف گفت: باید از تلاش‌های صورت گرفته در این پیروزی بزرگ به‌ویژه مجاهدت‌های شهید حاج قاسم سلیمانی که دائماً در کنار ما بوده اند یاد کنیم، برادرانی که تمام تلاششان را در حمایت و تثبیت مستمر این پیروزی به کار بستند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار