عضو هیات علمی دانشگاه تهران:

توان دفاعی مقاومت فلسطین صهیونیست‌ها را وحشت زده کرد

مرندی با بیان اینکه حفره‌های امنیتی اسرائیل در جنگ ۱۲ روزه مشخص شد، گفت: رژیم صهیونیستی به دلیل بمباران مردم در مجامع بین‌المللی شکست خورد.
کد خبر: ۴۵۷۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹ - 22May 2021

توان دفاعی مقاومت فلسطین صهیونیست‌ها را وحشت زده کرد

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «سید محمد مرندی» عضو هیات علمی دانشگاه تهران در گفت‌وگویی با بیان اینکه بودجه‌ای که رژیم صهیونیستی برای خرابکاری و ترور در ایران هزینه کرد در قبال با ضربه‌ای که از جبهه مقاومت فلسطین خورد قابل مقایسه نیست، اظهار داشت: پیروزی جبهه مقاومت فلسطین نشان دهنده این است که جدای اینکه حفره‌های امنیتی در اسرائیل بسیار قابل توجه هستند، اما نتوانستند تغییر و تحولات درباره ظرفیت سازی امکانات نظامی در نیروی مقاومت غزه را متوجه شوند.

مرندی عنوان کرد: جبهه مقاومت فلسطین راحت توانست ظرفیت دفاعی خود را بالا ببرد و اسرائیلی‌ها را وحشت زده کردند تا جایی که به اقتصاد آن‌ها آسیب جدی رساندند از طرفی اسرائیلی‌ها هم با توجه به قدرتمند شدن نیروی مقاومت جرئت نکردند وارد غزه شوند، چون توانایی مقابله با شبکه نیروی زمینی جبهه مقاومت را نداشتند.

مرندی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی از آنجایی که به مکان‌های نظامی جبهه مقاومت دسترسی نداشت مردم و ساختمان‌های مسکونی را مورد هدف قرار داد که این عمل آن‌ها باعث شکستشان هم از نظر نظامی و هم در مجامع بین‌المللی شد. همچنین هزینه‌ای که اسرائیل برای ترور و خراب کاری در ایران کرده بود قابل مقایسه با ضربه موشکی که توسط فلسطین به آن‌ها وارد شد، نیست.

عضو هیات علمی دانشگاه تهران اضافه کرد: با ایجاد امکانات نظامی و ظرفیت سازی جبهه مقاومت اعتماد به نفس برای مقابله با رژیم صهیونیستی در مردم فلسطین، کرانه باختری و غزه افزایش یافت.

وی گفت: ایران توانست با حمایت از فلسطین جایگاه خود را در بین جهان عرب تقویت و تثبیت کند و در واقع می‌توان گفت ایران و فلسطین پرچم‌دار مبارزه با اسرائیل غاصب هستند.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار