فتح خرمشهر، فتح خون/ امام جمعه تبریز:

نقش عشایر در دفاع مقدس بسیار پررنگ بود

حجت‌الاسلام «آل‌هاشم» بیان اینکه شجاعت عشایر در دوران دفاع مقدس نقش موثری در دفاع از کشور داشت، گفت: نقش عشایر با وجود فداکاری‌ها و ایثارگری‌های‌شان در طول هشت سال دفاع مقدس بسیار پررنگ بود.
کد خبر: ۴۵۷۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸ - 22May 2021

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، حجت‌الاسلام «سید محمدعلی آل‌هاشم» نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در آستانه فرارسیدن سوم خرداد مصادف با سالروز آزادسازی خرمشهر، با اشاره به جمله معروف حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر این‌که «خرمشهر را خدا آزاد کرد»، اظهار داشت: رزمندگان و ایثارگران در طول هشت سال دفاع مقدس با فداکاری و از جان‌گذشتگی اجازه ندادند دشمنان انقلاب و اسلام وارد خاک میهن اسلامی ایران شوند و در میان این رزمندگان نقش عشایر بسیار پررنگ بود.

وی با بیان اینکه شجاعت عشایر در دوران دفاع مقدس نقش موثری در دفاع از کشور داشت، گفت: نقش عشایر با وجود فداکاری‌ها و ایثارگری‌های‌شان در طول هشت سال دفاع مقدس بسیار پررنگ بود.

امام جمعه تبریز تصریح کرد: عشایر در تمام نقاط کشور بخصوص در مناطق ایلام، مهران، صالح‌آباد، نفت‌شهر و دیگر مناطق با فداکاری تا پای جان در برابر دشمنان ایستادگی کردند و همواره در حوزه‌های مختلف کشور نقش‌آفرینی می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار