فتح خرمشهر، فتح خون/ مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

«فتح خرمشهر» پیروزی اراده‌های پولادین مردان میدان بود

حجت‌الاسلام «ناصر شکریان امیری» گفت: سوم خرداد، نماد مقاومت و پایداری و پیروزی اراده‌های پولادین مردان میدان نبرد بود.
کد خبر: ۴۵۷۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱ - 23May 2021

فتح خرمشهر، پیروزی اراده‌های پولادین مردان میدان بودحجت الاسلام «ناصر شکریان امیری» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری با گرامیداشت سوم خرداد سالروز و یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس،‌ جبهه مقاومت و با تبریک پیروزی‌های ملت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی اظهار داشت: فتح عظیم خرمشهر، برگ زرینی در تاریخ هشت ساله دفاع مقدس و افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی در ادامه با اشاره به تقارن سالروز فتح خرمشهر با پیروزی بزرگ ملت مظلوم و قهرمان فلسطین اشغالی و مردم مقاوم غزه افزود: گروه‌ها، مبارزان و مجاهدان فلسطینی و جوانان غیور و قهرمان غزه ثابت کردند در برابر ظلم و ستم باید مقاومت و ایستادگی کرد و فتح بزرگ خرمشهر نمونه بارز پیروزی جبهه حق در برابر جبهه کفر است.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مجاهدت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان ایران اسلامی در تاریخ هشت ساله دفاع مقدس تصریح کرد: دفاع مقدس و فتح عظیم خرمشهر مدال افتخار غیور مردان و رزمندگان ایران اسلامی است که چشم حیرت جهانیان را به خود خیره کرده است.

حجت الاسلام شکریان امیری در ادامه سخنان خود با اشاره به تجربه گرانبهای جنگ تحمیلی و تاریخ درخشان هشت ساله دفاع مقدس تاکید کرد: امروز جمهوری اسلامی به برکت همان تجربه‌های بی‌بدیل و درخشان دفاع مقدس به عنوان پرچم‌دار و علمدار جبهه مقاومت در منطقه و جهان معرفی شده است و برخی کشور‌های منطقه و حتی جهان ایران اسلامی را الگوی موفق در مبارزه با استکبار می‌دانند و از آن الگو می‌گیرند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا، رزمندگان و ایثارگران و با گرامیداشت شهید والامقام و پرافتخار ایران اسلامی و جبهه مقاومت شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش خاطرنشان کرد: سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» یادگار ارزنده جنگ هشت ساله است که مستکبران عالم را در منطقه و جهان با چالش جدی روبرو کرد و بسیاری از موفقیت‌های جبهه مقاومت و ایران اسلامی در گرو فرماندهی و جانفشانی‌های این شهید والامقام و همرزمانش شهیدش همچو مجاهد نستوه ابومهدی المهندس و... است.

استاد حوزه علمیه و دانشگاه مازندران در پایان فتح غرورآفرین خرمشهر را تبلور اراده‌های پولادین مردان میدان ایران اسلامی دانست و بیان داشت: فتح خرمشهر، پیروزی مستضعفین عالم بر مستکبران جهان بود و این فتح هیمنه پوشالی قدرت‌های جهانی را به زانو درآورد و شکست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها