فتح خرمشهر، فتح خون/ بیانیه اداره کل حفظ آثار کرمان به مناسبت سوم خرداد:

نام خرمشهر به عنوان نماد مقاومت در تاریخ ایران اسلامی می‌درخشد

در بیانیه اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر آمده است: آزادسازی خرمشهر قهرمان از نقاط عطف دفاع مقدس هشت ساله ملت ایران است که برای همیشه در تاریخ ایران اسلامی به عنوان نماد مقاومت می‌درخشد.
کد خبر: ۴۵۸۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱ - 23May 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

عملیات افتخار آفرین بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر قهرمان از نقاط عطف دفاع مقدس هشت ساله ملت ایران است که برای همیشه  در تاریخ ایران اسلامی به عنوان نماد مقاومت می درخشد و نه تنها منشاء عزت، بالندگی مردمان این سرزمین است؛ بلکه منشا هوشمندی و هوشیاری در برابر توطئه ها دشمنان انقلاب و نظام اسلامی است.

پیروزی تاریخ ساز رزمندگان اسلام در این میدان، به عنوان یک دستاورد بزرگ و سرآغاز تغییر معادلات جنگ به نفع جمهوری اسلامی و رزمندگان اسلام گردید.

با گذشت چندین سال از پایان جنگ تحمیلی، ملت ایران و نیروهای مسلح مقتدر کشور به نظام سلطه، استکبار، سرمداران، بدخواهان و به ویژه رژیم جنایتکار صهیونیست و آمریکا، این پیام را مخابره کردند که در صورت تعدی و تعرض به ایران اسلامی، سرنوشتی متفاوت از فرجام صدام ملعون و داعش جنایتکار نخواهند داشت.

 اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان ضمن تبریک روز آزادسازی خرمشهر به آحاد ملت شریف و انقلابی ایران، یادگاران هشت سال دفاع مقدس، مقام شامخ شهیدان  به ویژه سیدالشهدای مقاومت سردارسپهبدحاج قاسم سلیمانی و همرزمانش، تاکید بر آمادگی‌ و دفاع همه جانبه با هرگونه تهدید علیه استقلال و تمامیت ارضی، امنیت، آرامش  پیشرفت ملت و کشور و دستاوردهای سترگ انقلاب و نظام اسلامی را دارد و حماسه بی نظیر، تاریخی و درخشان هشت سال دفاع مقدس که با همت و همدلی مردم و معمار کبیر انقلاب رقم زده شد و در ادامه ملتی که تحت زعامت و هدایت های حکیمانه و نافذ مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و  اسلامی بر تمامی جنگ ها، چالش ها و تلاش باطل دشمنان اسلام و این نظام فائق خواهد آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار