معاون سیاسی و امنیتی استاندار بوشهر:

مقاومت مردم غزه ماحصل یک عمر روحیه شهادت‌طلبانه است

‌«‌ایرانی» با بیان اینکه با حمایت جهان اسلام امروز مردم غزه، اسرائیل را به عقب‌‌نشینی و تمکین مجبور ساخت گفت: این مقاومت ماحصل یک عمر روحیه شهادت طلبانه است.
کد خبر: ۴۵۸۰۷۹
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۴ - 23May 2021

مقاومت مردم غزه ماحصل یک عمر روحیه شهادت طلبانه استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، «محمدتقی ایرانی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر امروز در جلسه شورای هماهنگی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: سوم خرداد روزی بود که خدا خرمشهر را آزاد کرد.

وی با اشاره به شعار «ما مقتدریم» گفت: در طول حماسه هشت سال دفاع مقدس 2 نقطه عطف سقوط و آزادسازی خرمشهر وجود دارد.

ایرانی به ذکر مصیبت اباعبدالله الحسین (ع) در بین رزمندگان اشاره کرد و افزود: در سی و چهار روز مقاومت رزمندگان می توان ازخودگذشتگی و ایثار را مشاهده کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر به نقش یگان تکاوران مستقر در خرمشهر اشاره کرد و خاطرنشان کرد: در خرمشهر تن در مقابل تانک و رزمندگان اسلام بودند که در مقابل 12 لشکر صدام ایستادگی کردند.

وی با تاکید بر زنده نگه داشتن یاد شهید «محمد جهان آرا» و یادآوری اینکه در عملیات الی بیت المقدس صحنه هایی از مروت و شرف به نمایش درآمد تصریح کرد: ما به برکت خون شهدا مقتدر هستیم.

ایرانی با اشاره به اینکه سردار شهید «سلیمانی» درس مقاومت به ملت‌های استبداد زده دادند و به یک مکتب تبدیل شد گفت: حاج قاسم الهام بخش مبارزات حق طلبانه شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه با حمایت جهان اسلام امروز مردم غزه، اسرائیل را به عقب نشینی و تمکین مجبور ساخت خاطرنشان کرد: این مقاومت ماحصل یک عمر روحیه شهادت طلبانه است.

وی با تاکید بر اینکه جوانان باید بدانند این ارزش های ممکلت با هزاران فرارزو نشیب با عزت به آنها رسیده است افزود: امروز کشور ما با عزت و افتخار ایستاده است.

ایرانی با اشاره به اینکه درس سقوط خرمشهر بیشتراست تصریح کرد: اگر ما بایکدیگر متحد نباشیم سقوط خواهیم کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهرضمن بیان اینکه برای تسخیر آرمان ها ما برنامه داریم ابراز داشت: به جهت اقتدار کشور ایران دیگر هیچ کشوری جرات جسارت به کشورمان را ندارد که این نتیجه اقتدار و ایستادگی مردم است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار