فتح خرمشهر، فتح خون/ پیام مشترک شهردار و رئیس شورای اسلامی شهرکرد به مناسبت سوم خرداد؛

سوم خرداد یادآور دلاورمردی و ایثار شهیدان است

‌شهردار رئیس شورای اسلامی شهرکرد طی پیامی مشترک فرارسیدن سوم خرداد ماه سالروز فتح خرمشهر را تبریک گفتند.
کد خبر: ۴۵۸۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱ - 23May 2021

سوم خرداد یادآور دلاورمردی و ایثار شهیدان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، «بهادر عبدالغنی» شهردار و «فرهاد رئیسی» رئیس شورای اسلامی شهرکرد طی پیامی مشترک فرارسیدن سوم خرداد ماه سالروز فتح خرمشهر را تبریک گفتند.

در این پیام مشترک آمده است:

سوم خرداد، یادآور دلاورمردی و ایثار شهیدان، استقامت و پایداری ملت ایران، شجاعت و شهامت فرماندهان و ازخودگذشتگی رزمندگان اسلام و اوج خداباوری و خلوص امام شهیدان حضرت امام خمینی(ره) است که فرمودند: «خرمشهر را خدا آزاد کرد».

سوم خرداد و سالروز حماسه فتح خرمشهر از روزهای به یادماندنی تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی و یادآور نقطه عطفی در دوران دفاع مقدس است که همه ما به این روز و شهدای والامقام خرمشهر افتخار می‌کنیم و بی‌تردید این روز فرصت مغتنمی است برای بازبینی و بازشناسی تاریخ بلند مقاومت ملت ایران، ملتی که با انقلاب خونین خود راه جدیدی را فرا روی بشریت گشود.

اینجانبان، ضمن گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر و حماسه ماندگار سوم خرداد، این روز بزرگ را به فرماندهی معظم کل قوا (مدٌظلٌه‌العالی)، ایثارگران و جانبازان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، مردم شریف و تمامی خدمتگزاران صدیق نظام جمهوری اسلامی تبریک عرض می‌نماییم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار