فتح خرمشهر، فتح خون/

عصر خاطره «روایت حماسه» در کرج برگزار می‌شود

ویژه‌ برنامه حماسه سوم خرداد با عنوان عصر خاطره «روایت حماسه» در روز دوشنبه سوم خرداد در کرج برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۵۸۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۵ - 23May 2021

عصر خاطره «روایت حماسه» در کرج برگزار می‌شود/ سلام/ خبر عکس نداردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، دفتر مطالعات فرهنگ و مطالعات پایداری و محافل ادبی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان البرز با همکاری حوزه هنری البرز و هیأت انصارالامام رزمندگان کرج، ویژه‌ برنامه حماسه سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر با عنوان عصر خاطره «روایت حماسه» را در روز دوشنبه سوم خرداد ساعت 18 در محل هیأت انصار کرج برگزار می‌کند.

در این مراسم سردار حاج حسین دقیقی، مشاور نظامی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و مسئو‌ل ستاد تیپ المهدی در عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر ناگفته‌ها و خاطراتی را در خصوص نقش رزمندگان البرزی در عملیات آزادسازی خرمشهر بازگو می‌کنند.

همچنین کلیپ خاطرات سردار حاج علی فضلی، جانشین معاونت هماهنگ‌کننده سپاه و فرمانده تیپ المهدی در عملیات بیت‌المقدس که در خصوص رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های رزمندگان کرجی همچون شهیدان شرع پسند و کلهر است و برای اولین بار آن‌ها را نقل می‌کند پخش خواهد شد. شعرخوانی شاعران دفاع مقدس استان البرز از دیگر برنامه‌های این محفل است.

این برنامه به‌صورت هم‌زمان از اسکای روم به نشانی https://www.skyroom.online/ch/alborzpl/mahfel و صفحه اینستاگرام حوزه هنری استان البرز به نشانی @art.alborz.ir و همچنین صفحه آپارات https://m.aparat.com/artalborz به‌صورت زنده پخش می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها