حضور حداکثری، اقتدار ملی/ رئیس ستاد انتخابات استان همدان:

استان همدان برای برگزاری انتخابات سالم و قانونمند آماده است

«آزاد‌بخت» گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات 1400 برای نظام اسلامی اقتدارآفرین است و ارتباط مستمر با گروه‌های مختلف مردمی در راستای تحقق مشارکت حداکثری ضروری است.
کد خبر: ۴۵۸۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۷ - 23May 2021

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، «مصطفی آزادبخت» رئیس ستاد انتخابات استان همدان امروز در جلسه ستاد انتخابات استان همدان با اعلام اینکه استان برای برگزاری انتخابات سالم و قانونمند آماده است اظهار داشت: باید تلاش کنیم زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود.

وی تاکید کرد: برگزاری انتخابات قانونمند، سالم، امن و با مشارکت حداکثری مهم‌ترین اولویت عوامل اجرایی انتخابات است لذا باتوجه به شیوع کرونا، نقش‌آفرینی فرمانداران، نظارت و رصد مستمر و منظم بر سلامت و حفظ جان مردم موثر است.

رئیس ستاد انتخابات همدان عنوان کرد: رسانه‌ها با ابتکار، خلاقیت و تأثیرگذاری بیشتر می‌توانند فضای انتخابات را پرشور کرده و تبلیغات را پوشش دهند.

آزادبخت افزود: باید از ظرفیت سمن‌ها و گروه‌های مرجع در راستای تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات استفاده شود. و حفظ بی‌طرفی و پرهیز از هر گونه استفاده از امکانات دولتی، دستگاه‌ها، نهادهای انقلابی و مؤسسات عمومی له یا علیه کاندیدایی خاص، در اولویت باشد.

وی تصریح کرد: مجموعه دولت برای فراهم آوردن زمینه حضور مردم در پای صندوق‌ها و نیز حراست از آرا، با شفافیت تمام تلاش خواهند کرد بنابراین ما اعم از مجریان برگزاری انتخابات، داوطلبان و مردم به عنوان عوامل اصلی عرصه انتخاباتی، باید مُر قانون را مد نظر قرار دهیم.

این مسئول با اعلام اینکه انتظار می‌رود با تکیه بر قانون، شاهد برگزاری انتخاباتی رقابتی و پرشور با مشارکت حداکثری مردم در سال جاری باشیم متذکر شد: از رسانه‌ها نیز انتظار می‌رود در چارچوب قانون، زمینه‌ساز حضور بیشتر مردم باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار