پیام تسلیت فرمانده سپاه روح الله در پی درگذشت مادر شهید والامقام «علیرضا بابایی»

در پی درگذشت مادر شهید والامقام «علیرضا بابایی» سردار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح الله پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۴۵۸۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۸ - 23May 2021

پیام تسلیت فرمانده سپاه روح الله در پی درگذشت مادر شهید والامقام «علیرضا بابایی»به گزارش دفاع‌پرس از اراک، در پی درگذشت مادر شهید والامقام «علیرضا بابایی» سردار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح الله  پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

إنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

درگذشت بانوی فاضله و صبور حاجیه خانم«رقیه حسن بیگی» مادر شهید والامقام «علیرضا بابایی» از شهدای مدافع حرم و بسیجیان دلاور اراکی موجب تأسف و تألم گردید.

عروج آن مادر مومن و عفیف در تلاقی با ایام سالگرد شهادت فرزند شهیدش نشان از بالندگی ایمان و اعتقاد راسخ مادران شهدا در برابر تقدیم بهترین عزیزانشان در مسیر پاسداشت آرمان‌ها و ارزش‌های والای الهی، اسلامی و انقلابی است.

بی تردید تلاش های فاطمی آن بانوی مومنه و صالحه در تربیت فرزندی شجاع و دلیر که مجاهداتش در صحنه های مختلف دفاع از انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت که به عنوان بسیجی نقش آفرینی های گسترده ای داشت ، در تاریخ مقاومت این ملت برای همیشه جاویدان مانده و قطعا توشه و ذخیره ایست بس گران که درسرای باقی و روز جزا با پاداش و رحمت واسعه حضرت حق تجلی می یابد.

اینجانب ضمن تسلیت این ضایعه غم انگیز،به خانواده معزّز شهید «علیرضا بابایی» و سایر بازماندگان، برای آن فقیده سعیده علو درجات و رحمت واسعه الهی و حشر با حضرت زهرا (سلام الله علیها) و برای خانواده بزرگوار شهید و مردم ولایت مدار استان مرکزی و شهر اراک صبر واجر و سعادت اخروی ازدرگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.»

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها