فتح خرمشهر، فتح خون/ در راستای طرح سلاله‌ها صورت گرفت؛

تجدید میثاق «رای اولی‌ها» با شهدای سوم خرداد در قم + تصاویر

جمعی از رای اولی‌ها همزمان با هفته مقاومت و پیروزی و در قالب طرح سلاله‌ها با حضور در گلزار شهدای سوم خرداد، با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۴۵۸۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۸ - 23May 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، همزمان با ایام هفته مقاومت و پیروزی و بزرگداشت حماسه سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر، جمعی از رای اولی‌ها در گلزار شهدای سوم خرداد قم حضور یافتند و با آرمان‌های والای شهدای تجدید میثاق کردند.

در این مراسم که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و در حسینه شهدای فتح خرمشهر برگزار شد، سردار «حاج حسین یکتا» به بیان سخنانی پیرامون اهمیت حماسه فتح خرمشهر پرداخت و بر حضور در تمامی عرصه‌های دفاع از دستاورد‌های انقلاب و خون شهدا بویژه حماسه انتخابات تاکید کرد.

مراسم فوق تحت عنوان سلاله‌ها و با همکاری معاونت امور بانوان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم و سازمان بسیج دانشجویی استان برگزار و در پایان، قبور مطهر شهدای سوم خرداد عطرافشانی و غبارروبی شد.

تجدید میثاق «رای اولی ها» با شهدای سوم خرداد در قم+ تصاویرتجدید میثاق «رای اولی ها» با شهدای سوم خرداد در قم+ تصاویرتجدید میثاق «رای اولی ها» با شهدای سوم خرداد در قم+ تصاویرتجدید میثاق «رای اولی ها» با شهدای سوم خرداد در قم+ تصاویرتجدید میثاق «رای اولی ها» با شهدای سوم خرداد در قم+ تصاویرتجدید میثاق «رای اولی ها» با شهدای سوم خرداد در قم+ تصاویرتجدید میثاق «رای اولی ها» با شهدای سوم خرداد در قم+ تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار