حضور حداکثری، اقتدار ملی/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تنگستان:

انتخابات خنثی‌کننده تهدیدات دشمن و تضمین‌کننده امنیت ملی است

حجت‌الاسلام «مهدوی‌منش» گفت: انتخابات به عنوان خنثی‌کننده تهدیدات دشمن و تضمین‌کننده امنیت ملی و همچنین عامل افزایش‌دهنده آبروی بین‌المللی جمهوری اسلامی به شمار می‌آید.
کد خبر: ۴۵۸۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۳ - 23May 2021

انتخابات خنثی کننده تهدیدات دشمن و تضمین کننده امنیت ملی استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام «محمد مهدوی منش» مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه امام علی(ع) تنگستان در جلسه تربیت و تعالی فرماندهان و شورای حوزه محمدرسول الله (ص) اظهار داشت: انتخابات در ایران به عنوان مظهر مردم سالاری دینی،عامل بی بدیل وتعیین کننده در تحکیم پشتوانه های مردمی نظام است.

وی گفت: انتخابات به عنوان خنثی کننده تهدیدات دشمن و تضمین کننده امنیت ملی و همچنین عامل افزایش دهنده آبروی بین المللی جمهوری اسلامی به شمار می آید.

حجت الاسلام مهدوی منش در خصوص اهمیت انتخابات 1400 تصریح کرد: انتخابات 1400 در شرایطی برگزار می شود که از یک سو نشانه های افول قدرت آمریکا به عنوان محور نظام سلطه و دشمن اصلی انقلاب اسلامی، بیش از پیش آشکارشده است و از سوی دیگر باتشدید فشارهای حداکثری و جنگ اقتصادی دشمن و برخی سوء مدیریت ها اعتماد مردم به صداقت مسئولان آسیب دیده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه امام علی(ع) تنگستان افزود: انتخابات پیش رو یک فرصت مغتنم و غیرقابل تکرار برای مردم و خصوصاً جریان مومن انقلابی برای افزایش کارآمدی نظام و حل مشکلات کشور خصوصاً در حوزه اقتصادی می باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار