تلفات صهیونیست‌ها در جنگ غزه به ۱۳ نفر افزایش یافت

با مرگ یک صهیونیست دیگر به دلیل جراحات ناشی از حملات راکتی و موشکی مقاومت به شهرک‌های صهیونیستی، شمار تلفات صهیونیست‌ها در جنگ ۱۲ روزه غزه به ۱۳ نفر افزایش یافت.
کد خبر: ۴۵۸۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۹ - 23May 2021

تلفات صهیونیست‌ها در جنگ غزه به ۱۳ نفر افزایش یافتبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، منابع خبری صهیونیستی از مرگ یک صهیونیست دیگر در پی جراحات ناشی از حملات راکتی و موشکی مقاومت به شهر‌های اشغالی خبر دادند.

این صهیونیست در پی حملات راکتی و موشکی مقاومت به شهر «هولون» در مرکز فلسطین اشغالی و در هنگام رفتن به پناهگاه سقوط می‌کند و دچار ضربه مغزی می‌شود و دو روز پس از انتقال به بیمارستان جان می‌دهد.

درگیری رژیم صهیونیستی و گروه‌های مقاومت فلسطین از روز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تعرض‌ها در قدس و مسجدالاقصی آغاز شد.

در این درگیری که تا بامداد روز جمعه در جریان بود، رژیم صهیونیستی در غالب حملات خود با هجوم به مناطق مسکونی، زنان و کودکان فلسطینی را به خاک و خون کشید که گروه‌های مقاومت فلسطین در پاسخ به این جنایت‌ها مواضع این رژیم را هدف حمله گسترده راکتی قرار دادند و سامانه گنبد آهنین در رهگیری بسیاری از آن‌ها ناموفق عمل کرد.

شامگاه روز پنجشنبه، پس از گزارش برخی منابع خبری درباره احتمال آتش‌بس، کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی رسما با توقف درگیری‌ها و آتش‌بس با میانجیگری مصر موافقت کرد.

گروه‌های مقاومت فلسطین نیز ساعتی بعد در بیانیه‌هایی جداگانه تأکید کردند که تا زمان پایبندی تل‌آویو به آتش‌بس به آن متعهد خواهند بود.

همچنین وزارت بهداشت غزه شامگاه جمعه خبر داد که شمار شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه به ۲۴۸ نفر رسیده است.

از این تعداد ۶۶ نفر کودک و ۳۹ نفر نیز زن بوده‌اند و شمار مجروحان این جنگ نیز به حدود ۲ هزار نفر رسیده است.

با اعلام آتش‌بس در حالی که تمامی رسانه‌های صهیونیستی به شکست تل‌آویو در این ماجراجویی جدید علیه مقاومت فلسطین و هزینه‌های هنگفت رژیم صهیونیستی در این مدت اذعان کردند، مردم فلسطین در غزه و کرانه باختری از جمله شهر قدس به خیابان‌ها آمدند و پیروزی مقاومت را جشن گرفتند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار