فتح خرمشهر، فتح خون/ فرمانده دوران دفاع مقدس:

تاریخ شفاهی رزمندگان بهترین راه حل برای بیان حماسه‌هایی همچون سوم خرداد است

سردار سرتیپ پاسدار «‌قربانی» گفت: همکاری با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در چهارچوب‌های تعیین شده و گفتن تاریخ شفاهی بهترین راه حل برای بیان حماسه‌های ماندگاری همچون سوم خرداد است.
کد خبر: ۴۵۸۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۴ - 24May 2021

تاریخ شفاهی رزمندگان بهترین راه حل برای بیان حماسه هایی همچون سوم خرداد استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار سرتیپ پاسدار «مرتضی قربانی» از فرماندهان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس از اولین موزه جنگ کشور در خوزستان بازدید کرد.

وی پس از بازدید از موزه دفاع مقدس اظهار داشت: بر همه رزمندگان تکلیف است که همان‌گونه که در زمان جنگ از جان خود مایه گذاشتند الان هم با ذکر خاطرات خود و حقایق جنگ جهت انتقال آن همه حماسه مبادرت ورزند و غفلت نکنند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس در میان جمعی از رزمندگان فاتح خرمشهر، جلوگیری از تحریف رخدادهای دفاع مقدس را منوط به گفتن حقایق توسط پیشکسوتان دانست و افزود: نسل جوان و کنجکاو امروز کشور حق دارند بدانند در زمان جنگ و در فتح خرمشهر چه رخدادها و حماسه هایی توسط شما مردان و زنان خرمشهر و سراسر کشور اتفاق افتاده است.

سردار قربانی افراط و تفریط در گفتن حقایق را ناجایز دانست و گفت: همکاری با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در چهارچوب های تعیین شده و گفتن تاریخ شفاهی بهترین راه حل برای بیان حماسه‌های ماندگاری همچون سوم خرداد است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار