فتح خرمشهر، فتح خون/

ویژه برنامه‌های شبکه فارس برای سالروز آزادسازی خرمشهر

به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر صدا و سیمای مرکز فارس ویژه برنامه‌های مختلفی را روی آنتن می‌فرستد.
کد خبر: ۴۵۸۱۷۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۱ - 24May 2021

شبكه فارس برنامه های ویژه ای در سالروز آزاد‌‌‌سازي خرمشهر اجرا می کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس، از شیراز، به مناسبت سالروز ازادسازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس و پاسداشت حماسه و پایمرد‌ی دلاورمردان دفاع مقدس، صدا و سیمای مرکز فارس برنامه‌های متنوعی را پخش می‌کند.

این برنامه‌ها در سیمای مرکز فارس شامل: برنامه ترکیبی «سود‌ای ایثار» به در ۹۰ دقیقه، برنامه گفت‌وگو محور «بازتاب» در ۵۰ دقیقه و برنامه «خوشا شیراز» در ۱۲۰ دقیقه از مهمترین برنامه‌های سیمای فارس به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر است.

ویژه برنامه‌های رادیو فارس نیز شامل: برنامه‌های «خرمشهر سلام» به در ۱۲۰ دقیقه، شبانه «شب چراغ» در ۹۰ دقیقه، «گفتگو» در ۴۵ دقیقه، برنامه میزگرد «ذره بین» در  ۶۰ دقیقه، «نارنجستان» در ۹۰ دقیقه، «تاریخ شفاهی جنگ» در ۱۳۵ دقیقه و «خاکریز خاطره» در ۱۵ دقیقه تلاش می‌کند این رویداد غرورآفرین را پوشش دهد.

معاونت فضای مجازی شبکه فارس هم با انتشار و طراحی بنر و پوستر جهت استفاد ه د ر وبسایت شبکه‌های اجتماعی، تقطیع برنامه‌های صد اوسیما و انتشار آن‌ها د ر فضای مجازی و تولید چند نماهنگ د ر خصوص سوم خرد اد به استقبال این روید اد رفته است.

معاونت خبر صدا و سیمای مرکز فارس با تولید گزارش‌های مردمی و مصاحبه با شخصیت‌های استانی و پوشش مراسم مختلف با موضوع سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان را گرامی می‌دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار