راه‌اندازی سامانه ثبت و مدیریت خدمات فن‌آوری اطلاعات بیمه کوثر

سامانه ثبت و مدیریت خدمات فن‌آوری اطلاعات بیمه کوثر با هدف مدیریت بحران در شرایط پیچیده، بررسی دقیق و سریع درخواست‌ها و نیز رصد به‌موقع تغییرات شبکه آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۴۵۸۱۸۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۴ - 24May 2021

راه‌اندازی سامانه ثبت و مدیریت خدمات فن‌اوری اطلاعات بیمه کوثر

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر، «مجید مشعلچی فیروزآبادی» مدیرعامل شرکت بیمه کوثر در مراسم رونمایی از این سامانه، اظهار داشت: با آغاز به کار این سامانه در واقع، خط تولید هوشمندسازی و مدیریت برخط کارها، درخواست‌ها و پیگیری‌ها، به شکلی روشمند و خودکار، در تمام ارکان بیمه کوثر اجرا می‌شود.

فیروزآبادی با تأکید بر نیاز به انگیزه جوانی به‌منظور پیاده‌سازی مطلوب این سامانه گفت: من از همه همکارانم، در هر جایگاهی، می‌خواهم با بهره‌گیری از قوه خلاقه و پرورش این نعمت گران‌بها، کمک کنند تا بتوانیم راهکار‌های جدیدی برای حل مشکلات شرکت بیابیم و سامانه‌های فن‌آورانه شرکت را که بخشی از سیاست ما در بخش هوشمندسازی است کامل‌تر کنیم.

وی هوشمندسازی را بخش مهمی از فرایند کار‌ها دانست که نه تنها صنعت بیمه بلکه همه کشور به آن نیاز دارد و افزود: ما در بیمه کوثر با همه توان در تلاش برای بهره‌گیری از امکاناتی هستیم که فن‌آوری روز به ارمغان آورده است، زیرا باور داریم در دنیای امروز، کاراترین شیوه برای تسریع و تسهیل امور، بالا بردن دقت و به‌تبع، ایجاد اطمینان و آرامش برای ذی‌نفعان از همین رهگذر حاصل می‌شود.

معاون فن‌آوری و توسعه زیرساخت بیمه کوثر نیز در این مراسم، خاطرنشان کرد: مقدمه پیاده‌سازی این سامانه به سال ۱۳۹۷ برمی‌گردد که به‌منظور پایش زیرساخت‌های شبکه در شرکت، «مرکز عملیات شبکه» (NOC) را راه‌اندازی کردیم.

محمدرضا مؤمنی با بیان اینکه در مرحله نخست این نرم‌افزار برای لینک‌های ارتباطی سراسر کشور و سرویس‌های با حساسیت بالا به‌ویژه سرویس بیمه‌گری اصلی شرکت که در اختیار شبکه فروش و خسارت است پیاده‌سازی شده و در ادامه روی تمامی تجهیزات سخت افزاری نیز پیاده خواهد شد، گفت: در سامانه سیمفا همه رخداد‌هایی که توسط «مرکز عملیات شبکه» اطلاع‌رسانی می‌شود به‌صورت تیکت درآمده است و به اطلاع ذی‌نفعان و کارشناسان نگهداری سیستم‌ها می‌رسد تا روند برطرف کردن مشکلات و پاسخ به درخواست‌ها به شکلی مؤثرتر و در روندی مسنجم‌تر انجام شود.

وی افزود: علاوه بر این، «سیستم مدیریت درخواست» نیز برای تسریع در حل مشکلات و مانع زدایی از روند پیگیری درخواست‌های مرتبط با بخش فناوری اطلاعات در این سامانه تعبیه شده است و در مرحله بعد مباحث مدیریت تغییرات نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها