به گزارش گروه سایر رسانههای دفاعپرس به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر، به همت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران هشتمین جشنواره «روابط عمومیهای صنعت بیمه»، همزمان با ۲۷ اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد.
معاون ارتباطات، امور مشتریان و بازاریابی بیمه کوثر با اشاره به اینکه در سال گذشته به علت همهگیری کرونا این همایش برگزار نشد، گفت: برای همایش امسال ۹ محور «انتشارات»، «ارتباط با رسانهها»، «امور تبلیغاتی»، «روابط عمومی الکترونیک»، «مطالعات (پژوهشهای اجتماعی)»، «ارتباطات (درونسازمانی و برونسازمانی)»، «مدیریت و برنامهریزی»، «سلامت و بیمه» و «خلاقیت و نوآوری» از طرف بیمه مرکزی اعلام شد تا روابط عمومیهای صنعت با ارائه فعالیتها، عملکرد و محصولات خود به رقابت بپردازند.
احمدرضا عصاری کسب جوایز متعدد از سوی بیمه کوثر در جشنوارههای گذشته را نشان از عملکرد بیمه کوثر در راستای برنامهها و اهداف بیمه مرکزی بهمنظور توسعه فرهنگ بیمه دانست و افزود: در جشنواره ۱۴۰۰، هیئتداوران حمید شکری خانقاه، داود زارعیان، حمید ضیاییپرور، احمد یحیایی ایلهای و سیدشهاب سید محسنی پس از بررسی آثار دریافتی رتبههای اول تا سوم را در هر محور معرفی کردند و مطابق انتظار، بیمه کوثر با کسب دو عنوان اولی، یک عنوان دومی و سه عنوان سومی با موفقیت به کار خود در این جشنواره پایان داد.
وی کسب ۶ عنوان برتر را بهترین عملکرد در بین روابط عمومیهای صنعت دانست و افزود: بیمه کوثر در بخش «ارتباط با رسانهها» و «پژوهشهای اجتماعی» رتبه اول، در بخش «مدیریت و برنامهریزی» رتبه دوم و در بخش «انتشارات»، «خلاقیت و نوآوری» و «امور تبلیغات» رتبه سوم را به دست آورد.
احمدرضا عصاری با تشکر از همکاران معاونت ارتباطات، امور مشتریان و بازاریابی که با تلاش و حمیت مثالزدنی خود توانستند بستر کسب این دستاوردها را فراهم کنند، خاطرنشان کرد: ماهیت کار روابط عمومی بین بخشی است و بیتردید اگر پشتیبانی همیشگی هیئتمدیره، همکاری معاونان و مدیران ستادی و هماهنگی سرپرستیهای استانی و نیز حمایتهای مدیر، معاون، روسای ادارات و همکاران ادارهکل روابط عمومی و امور بینالمللی بیمه مرکزی نبود حصول موفقیتی در این سطح و قرار گرفتن در قله روابط عمومی صنعت بیمه برای شرکت میسر نمیشد.
انتهای پیام/ ۹۱۱