الحوثی: ضربات غیرقابل تصور به متجاوزان وارد می‌کنیم

عضو شورای‌ عالی سیاسی یمن گفت: در صورت ادامه محاصره و حملات به یمن، ضربات غافلگیرکننده و غیرقابل تصور به کشور‌های متجاوز به یمن وارد خواهیم کرد.
کد خبر: ۴۵۸۲۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶ - 24May 2021

الحوثی: ضربات غافلگیرکننده و غیرقابل تصور به متجاوزان وارد خواهد شدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «محمدعلی الحوثی» عضو شورای‌ عالی سیاسی یمن در توییتی، در واکنش به تحریم‌های جدید آمریکا، هشدار داد که در صورت ادامه محاصره و حملات به یمن، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، ضربات غافلگیرکننده و غیرقابل تصور به کشور‌های متجاوز وارد خواهد کرد.

«محمدعلی الحوثی»، عضو شورای‌ عالی سیاسی انصارالله، در واکنش به تحریم‌های جدید آمریکا تهدید کرد که نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به نقاطی حمله خواهند کرد که کسی فکرش را نمی‌کند.

وی با انتشار توئیتی با اشاره به تحریم‌های اخیر آمریکا نوشت: تحریم‌های آمریکا مجاهدان را به وحشت نمی‌اندازد. اگر محاصره و حملات به یمن ادامه پیدا کند چه‌بسا نقاطی از کشور‌های مهاجم را هدف قرار دهیم که فکرش را هم نمی‌کنند و انتظارش را هم ندارند.

عضو شورای‌ عالی سیاسی انصارالله در توییتی دیگر نوشت: یهود حمله به فلسطینی‌ها را متوقف کرد، اما سعودی به بمباران یمن و حمله به یمنی‌ها ادامه می‌دهد.

جنبش انصارالله یمن تحریم‌های جدید از سوی آمریکا را محکوم و اعلام کرده بود که این اقدام با ادعای واشنگتن و ابراز تمایل آن به برقراری صلح در یمن، مغایرت دارد.

انصارالله روز چهارشنبه گذشته در یک بیانیه یادآور شده بود که تحریم‌های آمریکا چیز تازه‌ای نیست و با ادعا‌ها و ابراز تمایل این کشور به صلح مغایرت دارد و اقدامی علیه صلح و ادامه همراهی با تجاوز و محاصره علیه یمن است.

در این بیانیه آمده است: این تحریم‌ها هیچ ارزشی ندارد و ما آن را محکوم می‌کنیم. آمریکا با اعمال تحریم‌ها و موارد دیگر همچنان یمن را مورد تجاوز قرار می‌دهد. مواضع واشنگتن چتر حمایتی را برای متجاوزان به‌منظور حمله به ملت یمن فراهم می‌سازد. مأرب یکی از جبهه‌هایی است که دشمن از طریق آن برخی مناطق را مورد حمله قرار می‌دهد. جبهه مأرب مکانی است که دشمن از طریق آن به سایر استان‌های مجاور مانند «الجوف»، «صنعا» و «البیضاء» حمله کرد.

انصارالله همچنین به درگیری‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با مزدوران سعودی اشاره و اعلام کرد که دشمن مأرب را به لانه القاعده و داعش تبدیل کرده است و آن‌ها از طریق مأرب و زیر چتر ائتلاف مورد حمایت آمریکا می‌جنگند.

وزارت خزانه‌داری آمریکا روز سه‌شنبه اعلام کرد که دو فرمانده جنبش انصارالله یمن را در لیست تحریمی این کشور قرار داده است.

انتهای پیام/ ۴۶۱

نظر شما
پربیننده ها