فتح خرمشهر، فتح خون/ سرهنگ رجبی:

گفتمان پیروز، گفتمان مقاومت است

جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به برکات مقاومت و فضاحت‌های ناشی از سازش گفت: گفتمان پیروز، گفتمان مقاومت است و راهی جز این نیست.
کد خبر: ۴۵۸۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱ - 24May 2021

گفتمان پیروز گفتمان مقاومت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، سرهنگ «علیرضا رجبی» جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سوم خرداد و آیین رونمایی از کتاب صوتی سه‌گاه ابوهادی که در کانون شهید سبحانی کرج برگزار شد، اظهار داشت: شهید تمام‌زاده ترکیبی از روحانیت، شور و نشاط، حماسه، قلم، منبر، جهاد، شهادت، مردانگی، مردم‌یاری، مظلوم‌پروری و شدت در برابر دشمنان بود.

وی سوم خرداد را روز استقامت و مقاومت دانست و گفت: امروز وارد ۴۰ سالگی فتح خرمشهر می‌شویم. در اربعین‌ها چه رمزی نفهته است که در این اربعین، امروز در غزه گلوی صهیونیست‌ها فشرده شده است؟ اگر کسی پس از ۴۰ سال همچنان نتیجه مقاومت و سازش را نمی‌بیند باید به او گفت که چشمانت را بشوی و بدیهیات را ببین چراکه از پس این مقاومت ظهور نزدیک است.

جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه ابراز داشت: امروزه فلسطین و غزه تابلوی تمام نمای مقاومت است. امروز خط مقدم جبهه مقاومت نه فقط در سوریه و لبنان بلکه آن سوی دیوارها در شیخ جراح و منطقه ۴۸ است. از این بارزتر نمی‌توان ثابت کرد که مقاومت چه برکتی و سازش چه فضاحتی دارد. پس می‌توان نتیجه گرفت که گفتمان پیروز گفتمان مقاومت است و راهی جز این نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها