معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی:

مرکز فرهنگی دفاع مقدس سفیر ارزش‌های دفاع مقدس خواهد بود

«میرجعفریان» گفت: مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان علاوه بر اثرگذاری در سطح داخلی، می‌تواند سفیر دفاع مقدس در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی باشد و مبانی، اصول و ارزش‌های این حماسه جاوید را به جهان منتقل کند.
کد خبر: ۴۵۸۲۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸ - 24May 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، «سیدکمال‌الدین میرجعفریان» معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی در مراسم افتتاح پارکینگ مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان ابراز داشت: سوم خرداد به عنوان یک روز تاریخی برای ملت ایران اسلامی، یادآور حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان اسلام در آزادسازی خرمشهر است.

وی افزود: خون‌هایی که برای آزادسازی خرمشهر نثار شد امروز به درخت تنومندی تبدیل شده که مستضعفان عالم از سایه‌سار آن استفاده می‌کنند.

این مسئول بر لزوم تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان اشاره کرد و گفت: مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان به عنوان یک پروژه فاخر و معنوی مُعرف فرهنگ دفاع مقدس است؛ بر همین اساس باید از تمام ظرفیت‌ها در جهت ساخت و تکمیل این مرکز استفاده کرد تا بتوانیم آثار و ارزش‌های دفاع مقدس را پاس بداریم و آن را به نسل‌های آینده انتقال دهیم.

میرجعفریان ادامه داد: خدا را شاکریم که پازل احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس روز به روز کامل‌تر می‌شود. امیدواریم با روحیه جهادی که متولیان امر دارند در آینده‌ای نزدیک موزه دفاع مقدس استان تکمیل شده و به بهره‌برداری برسد تا زائرین و مجاورین بارگاه منور رضوی بتوانند از آن بهره‌مند شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی خاطر‌نشان کرد: احداثات روبنایی و زیربنایی در راستای احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان بازخورد فرا استانی خواهد داشت. این مرکز علاوه بر اثرگذاری در سطح داخلی، می‌تواند سفیر دفاع مقدس در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی باشد و مبانی، اصول و ارزش‌های این حماسه جاوید را به جهان منتقل کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: امید است شورای اسلامی و شهرداری مشهد از ظرفیت‌های قانونی برای تکمیل پروژه در دست احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان استفاده کرده و دستگاه‌های اجرایی استان نیز از تکمیل این پروژه معنوی حمایت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار