فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج خبر داد؛

اعلام آمادگی بسیج برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص فلسطین

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج از آمادگی بسیج برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلای در خصوص فلسطین خبر داد و گفت: سازماندهی مردم و نهادهای انقلابی همسو در راستای تقویت جبهه مقاومت اسلامی بر عهده بسیج است.
کد خبر: ۴۵۸۲۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲ - 24May 2021

اعلام آمادگی بسیج برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص فلسطینسرهنگ «مجید زنجانی» فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در کرج ضمن تبریک پیروزی عظیم جبهه مقاومت اسلامی مردم سرافراز و مظلوم غزه در نبرد با رژیم رو به زوال رژیم صهیونستی اظهار داشت: پیام مقام معظم رهبری در پیروزی نبرد 12 روزه مردم مقاوم غزه بسیار مهم و سرنوشت‌ساز است و دولت‌های اسلامی در تحقق این اوامر مسئولیت الهی دارند.

وی ضمن انتقاد از بایکوت این خبر مهم در هیاهوی انتخابات ریاست جمهوری بیان داشت: این پیروزی بسیار بزرگ به این دلیل اهمیت دارد که رژیم سفاک صهیونیستی برای اولین بار بدون هیچ پیش شرطی آتش‌بس یک‌طرفه را پذیرفت. طبق فرمایش مقام معظم رهبری تمام مسلمانان در برابر مسأله فلسطین مسئول و دارای تکلیف دینی هستند.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری از مردم خواست به دولتی رأی دهند که به آرمان مقاومت و آزادسازی قدس شریف پایبند باشد و بتواند در تنبیه رژیم تجاوزگر صهیونیستی به‌صورت جدی وارد میدان عمل شود.

زنجانی تأکید کرد: دولت آینده براساس منویات مقام معظم رهبری باید آمادگی حضور در عرصه حمایت از مردم قهرمان غزه و بازسازی زیرساخت‌های حیاتی مردم رنج کشیده در همکاری با سایر دولت‌های اسلامی را در رأس امور خود قرار دهد.

وی در پایان از آمادگی بسیج برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص مسئله فلسطین خبر داد و تصریح کرد: سازماندهی مردم و نهادهای انقلابی همسو در راستای تقویت جبهه مقاومت اسلامی به عنوان یک حکم عقلی و شرعی بر عهده شجره طیبه بسیج است که در این راستا نیازمند تلاش جهادی و روحیه خستگی‌ناپذیر همراه با برنامه‌ریزی صحیح و اصولی هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار