سردار فضلی: از پشتیبانی ملت فلسطین دریغ نمی‌کنیم

جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه در پیامی ویدئویی خطاب به رزمندگان و مجاهدان فلسطینی با تبریک پیروزی آن‌ها در جریان جنگ ۱۲ روزه، گفت: حتما هر خدمت و حمایت و پشتیبانی که از ما بربیاید، دریغ نمی‌کنیم.
کد خبر: ۴۵۸۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲ - 24May 2021

از پشتیبانی ملت فلسطین دریغ نمی‌کنیم/ پیروزی در جنگ ۱۲ روزه بدون اراده ممکن نمی‌شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «علی فضلی» جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی ویدئویی خطاب به رزمندگان و مجاهدان فلسطینی با تبریک پیروزی آن‌ها در جریان جنگ ۱۲ روزه، اظهار داشت: درود و سلام خدا به همه مجاهدین و همه مبارزین فلسطینی، شکستن محاصره مسجدالاقصی، غزه و کرانه باختری بدون اراده و اعتقاد و باور ممکن نمی‌شد و من خاضعانه عرض می‌کنم که خودم را خاک پای رزمندگان فلسطینی می‌دانم؛ چراکه آن‌ها امروز توفیق دارند در خط مقدم دفاع از اسلام و قرآن با بدترین دشمنان خدا و قرآن یعنی صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها می‌جنگند و کارشان ستودنی است.

وی افزود: ما همه عمر خود را مدیون‌شان خواهیم بود و حتما هر خدمت و حمایت و پشتیبانی که از ما بربیاید، دریغ نمی‌کنیم؛ از گذشته تا به امروز و ان‌شاالله آینده هم حمایتشان می‌کنیم و هم دعایشان می‌کنیم..

جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه ادامه داد: فرهنگ دفاع مقدس و مکتب شهید سلیمانی، فلسطینی‌ها را مجهز و مسلح کرده تا از خودشان و آرمان‌هایشان دفاع کنند.

وی افزود: مجاهدان فلسطینی هر بار که دستشان روی یک ماشه باشد و موشک و یا راکتی را شلیک کنند، برایشان ثواب است و فردا در مقابل رسول‌الله (ص)، در مقابل ائمه اطهار و در مقابل پیامبران خدا روسفیدند؛ چراکه دارند از آن جغرافیا دفاع می‌کنند و ما به حالشان غبطه می‌خوریم.

سردار فضلی در پایان خاطرنشان کرد: ان‌شاالله روزی برسد که در یاری مستقیم آن‌ها در مقابله با صهیونیست‌ها انجام وظیفه و ادای دین کنیم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار