فتح خرمشهر، فتح خون/ مهدی صیادشیرازی:

عبادت، نظم و ولایت‌مداری از ویژگی‌های شاخص شهید صیاد شیرازی بود

فرزند شهید صیاد شیرازی در آیین رونمایی از هشت ترجمه کتاب «در کمین گل سرخ» با اشاره به ویژگی اخلاقی پدر شهیدش گفت: عبادت، نظم و ولایت‌مداری از ویژگی‌های شاخص این شهید والامقام بود.
کد خبر: ۴۵۸۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵ - 25May 2021

عبادت، نظم و ولایت مداری از ویژگی‌های شاخص شهید صیاد شیرازی بودبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مهدی صیاد شیرازی فرزند شهید سپهبد علی صیاد شیرازی در آیین رونمایی از هشت ترجمه کتاب «در کمین گل سرخ» در باغ موزه دفاع مقدس، ضمن گرامیداشت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: همه ما باید قدردان خانواده معظم شهدا، جانبازان، و ایثارگران باشیم که با گذشت از جان خود آزادی و امنیت را به ما هدیه دادند.

وی افزود: شهید صیاد شیرازی از عناصر اصلی در طرح ریزی و اجرای عملیات «الی بیت‌المقدس» بود که منجر به آزادسازی خرمشهر شد و جزو نفرات اولی بود که خبر آزادسازی خرمشهر را خدمت رهبر معظم انقلاب اسلامی رساند.

فرزند شهید صیاد شیرازی ادامه داد: آزادسازی خرمشهر عملیات وحدت‌بخش و مشترک ارتش و سپاه بود که مردم عزیز خرمشهر نیز در آن نقش بسیار موثری را ایفا کردند.

مهدی صیاد شیرازی با اشاره به آیین رونمایی از ترجمه‌های کتاب «در کمین گل سرخ» خاطرنشان کرد: رونمایی از این اثر یک حرکت فاخر در حوزه دفاع مقدس است و کار بسیار ارزنده و مناسبی است که باید مقدمه‌ای برای انجام کار‌های فاخر دیگر مانند: مستند، فیلم و سریال در حوزه دفاع مقدس باشد.

وی با اشاره به خصوصیات فردی شهید سپهبد علی صیاد شیرازی گفت: عبادت، نظم و ولایت‌مداری از ویژگی‌های شاخص شهید صیاد شیرازی بود که در تمام دوران خدمتی خود رهنمود‌های حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله‌العالی) را سرلوحه کار خود قرار داد.

در ادامه دختر شهید سپهبد علی صیاد شیرازی نیز گفت: در مدت ۲۴ سالی که با پدرم زندگی کردم مسیری را برای ما مشخص کردند و آن این بود که اگر می‌خواهیم شرمنده شهدا نباشیم باید کار را برای خدا انجام دهیم که این منش نشأت گرفته از اخلاص و معنویت بالای شهید صیاد شیرازی بود.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار