فتح خرمشهر، فتح خون/ فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب غرب کشور:

بارزترین نقطه عطف پیروزی خرمشهر، پیوند مقاومت مردمی با نیروهای مسلح بود

امیر سرتیپ دوم ستاد «بیدادی» گفت: بارزترین نقطه عطف پیروزی خرمشهر، پیوند مقاومت مردم با نیروهای نظامی و هم‌افزایی نیروهای مسلح کشور با هم بود، موضوعی که شاید باید به آن بیشتر پرداخته شود.
کد خبر: ۴۵۸۳۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۲ - 24May 2021

بارزترین نقطه عطف پیروزی خرمشهر، پیوند مقاومت مردمی با نیروهای مسلح بود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، امیر سرتیپ دوم ستاد «حمزه بیدادی» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب غرب کشور امروز به مناسبت سالروز فتح خرمشهر اظهار داشت: عملیات بیت المقدس باید موشکافانه در اختیار نسل جوان کشور قرار بگیرد.

وی افزود: عملیات بیت المقدس بی‌نظیرترین عملیات دوران مقدس است که انجام شد و این عملیات به عنوان یک نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس است؛ زیرا این عملیات بر روند سیاسی ایران در سطح بین الملل در آن روزگار تأثیر بسیاری داشت.

امیر بیدادی با یادآوری اینکه بعد از فتح خرمشهر، عراق قبول کرد که به پای میز مذاکره برای اتمام جنگ حاضر شود، تأکید کرد: عملیات بیت المقدس دستاوردهای بی‌شماری را برای کشور داشت از جمله آنکه از نظر سیاسی توازن و برتری برای جمهوری اسلامی برگردانده شد و از نظر نظامی نیز آخرین عملیاتی بود که دشمن را به مرزهای بین المللی بر می‌گرداند و کشور را از لوث وجود بعثی‌ها پاک‌سازی می‌کرد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای وارشد ارتش در جنوب غرب کشور گفت: بارزترین نقطه عطف پیروزی خرمشهر، پیوند مقاومت مردم با نیروهای نظامی و هم افزایی نیروهای مسلح کشور با هم بود، موضوعی که شاید باید بدان بیشتر پرداخته شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار