فتح خرمشهر، فتح خون/ فرمانده سپاه تربت حیدریه:

فتح‌ خرمشهر الگوی جبهه مقاومت در منطقه شده است

سرهنگ «موحد» با تأکید بر اینکه حماسه فتح خرمشهر الگوی جبهه مقاومت در منطقه شده، گفت: ملت‌های مظلوم منطقه با ایمان راسخ و اراده‌ای استوار و با بهره‌گیری از الگوهائی همچون فتح خرمشهر و شکست حصر آبادان در حال مبارزه با جبهه استکبار و ایادی آن در منطقه هستند.
کد خبر: ۴۵۸۳۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳ - 24May 2021

سرهنگ پاسدار «احمد ناصری موحد» فرمانده سپاه ناحیه بسیج تربت حیدریه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در تربت‌ حیدریه اظهار داشت: عملیات غرورانگیز بیت‌المقدس به لحاظ نظامی برگ زرینی در تاریخ دفاع مقدس و انقلاب اسلامی ایران بود، به گونه‌ای که علاوه بر دشمن بعثی، جبهه استکبار و ایادی مزدور آن در منطقه پس از این فتح‌الفتوح بزرگ حیرت زده شدند.

وی تصریح کرد: پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر مرهون اخلاص و اعتقاد قلبی به نصرت الهی بود که ابهت ابرقدرت‌های غرب و شرق عالم را برانگیخت.

موحد بیان کرد: ایمان و اعتقاد قلبی و همچنین اراده راسخ رزمندگان اسلام برای این فتح‌الفتوح باعث شد تا خداوند متعال نصرت الهی را همراهشان نماید و خرمشهر از چنگال متجاوزان بعثی آزاد شود.

فرمانده سپاه تربت حیدریه با بیان اینکه حماسه فتح خرمشهر الگوی جبهه مقاومت در منطقه شده، افزود: ملت‌های مظلوم منطقه با ایمان راسخ و اراده‌ای استوار و با بهره‌گیری از الگوهائی همچون فتح خرمشهر و شکست حصر آبادان در حال مبارزه با جبهه استکبار و ایادی آن در منطقه هستند.

وی تنها راه برون رفت کشورهای غرب آسیا را از معضل گروه‌های تروریستی را مقاومت و جهاد دانست و گفت: مقاومت و مبارزه تنها راه پیروزی است و این مهم را ملت ایران در 8 سال جنگ دفاع مقدس به اثبات رسانده است.

ناصری موحد بیان داشت: تأکید صریح رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه خرمشهرها در پیش‌رو داریم بیانگر این است که ملتی که توانسته سوم خرداد را رقم بزند امروز باید در عرصه‌های اعتقادی، فرهنگی و اقتصادی با توکل بر خدا و اراده‌ای راسخ فتح‌الفتوحی بزرگ را محقق سازد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها