پیام سرهنگ «فلاحی» به مناسبت سوم خرداد؛

عملیات غرورآفرین «بیت‌المقدس» شاکله راهبرد دفاع از ایران را بنا نهاد

سرهنگ پاسدار «فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌‌جنوبی در پیامی سالروز حماسه سوم خرداد را به همه قهرمانان و جان برکفان دوران هشت سال دفاع مقدس، ایثارگران، جانبازان، خانواده‌های معظم شهدا و عموم مردم تبریک گفت.
کد خبر: ۴۵۸۳۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵ - 24May 2021

عملیات غرورآفرین «بیت‌المقدس» شاکله راهبرد دفاع از ایران را بنا نهادبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سرهنگ پاسدار «غلامرضا فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌‌جنوبی در پیامی سالروز حماسه سوم خرداد را به همه قهرمانان و جان برکفان دوران هشت سال دفاع مقدس، ایثارگران، جانبازان، خانواده‌های معظم شهدا و عموم مردم تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

«سوم خرداد ۱۳۶۱ به عنوان نقطه عطف مقاومت ملت بزرگ ایران در دوران دفاع مقدس، تنها گرامیداشت سالروز آزادسازی یک شهر نیست بلکه سوم خرداد ورای زمان و مکان است و سوم خرداد رهایی حق مطلق از قید باطل مطلق بود. حقی که توسط اراده الهی پشتیبانی شد و نصر و یاری خداوند متعال، رادمردان مؤمنی را شامل گردید که باری تعالی را در پاری اسلام و انقلاب اسلامی یاری دادند و خالق و مالک جهان نیز نصرت خود را ارزانی داشت و به تعبیر امام راحل عظیم الشأن (قدس سره الشريف) «خرمشهر را خدا آزاد کرد».

 آزادی خرمشهر در عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس از سویی مبتنی بر بنیان هنجاری دفاعی اسلام ناب صورت گرفت و از طرف دیگر شاکله راهبرد دفاع از ایران اسلامی را بنا نهاد.

در عملیات بیت‌المقدس ما آموختیم که اگر قدم در صراط مستقیم انقلاب اسلامی مبتنی بر اندیشه ولایت مطلقه فقیه گذاریم، می‌توان قدرت‌های ۴۴ گانه پشتیبان صدام و صدامیان را فرو پاشی نمود و دشمن نیز آموخت که این اراده‌های پولادین را یارای مقاومت در برابر او نیست و اراده واحد مقاومت، قابلیت شبکه شدن در جهان اسلام را دارد.

 آن چنان که مشاهده می‌گردد اراده دیروز بزرگ مردانی همچون شهید «حاج قاسم سلیمانی» در آزادسازی خرمشهر قهرمان، امروز تبدیل به مکتب رفتاری گردیده است که ایجاد کننده شجره‌های شریف، نجیب و مؤمنی با عناوین حزب الله، انصار الله، حشد الشعبی، حماس و جهاد شده است.

شاکله‌هایی از جنس ایمان، توکل و اخلاصی که در حال خشکانیدن ریشه‌های سلطه و استکبار ورزی و حق‌کشی هستند و دشمنان را به احتیاط در سخن و عمل نسبت به هر گونه محاسبه برای مواجهه با اسلام ناب وادار نموده‌اند.

امروز به برکت فتح خرمشهر و خون شهدای عزیز و لاله‌های به خون خفته آن روز، ایران در حال طی مسیر سربلندی به سوی قله‌های پیشرفت و عزت و افتخار برای رسیدن به تمدن اسلامی است.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز فتح خرمشهر، به خصوص شهدای والا مقام استان خراسان جنوبی و با تبریک سالروز آن پیروزی بزرگ، آزادی خرمشهرهای در پیش ملت بزرگ ایران را آرزو می‌کنم.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار