رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

برای خدمات‌رسانی به مردم باید یک جبهه شویم

سردار «سلیمانی» با تاکید براینکه برای خدمات‌رسانی به مردم باید یک جبهه شویم، گفت: بسیج سازندگی سپاه کربلا از موفق‌ترین و قوی‌ترین بسیج سازندگی کشور است که قرار است ۲۵۰ واحد مسکونی را شش ماهه در چابهار بسازد.
کد خبر: ۴۵۸۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰ - 24May 2021

برای خدمات رسانی به مردم باید یک جبهه شویمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه آئین کلنگ‌زنی ساخت هزار واحد مسکن مددجویی در ساری ضمن گرامیداشت یادو خاطره شهدای فتح خرمشهر و امام شهدا، با بیان اینکه اظهار داشت: امنیت پایدار امروز ایران مرهون خون شهدا است که امروزه این امنیت در دنیا افتخار آمیز و نمونه است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور افزود: طی توافقی که بین سپاه و بسیج و نهاد‌های حمایتی و کمیته امداد امضاء شد، احداث ۵۰ هزار واحد مسکونی محرومین واجب التکریم در دستور کار قرار گرفت.

سردار سلیمانی با بیان اینکه هدف نهایی ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی محرومین است، خاطرنشان کرد: اگر ساخت همین تعداد مسکن محرومین با روند مطلوبی پیش برود، ساخت مابقی واحد‌ها نیز آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه فقط ساخت خانه‌های محرومین تحت پوشش در دستور کار سپاه و بسیج نیست، افزود: آن دسته از واحد‌های مسکونی محرومین که زیر نظر نهاد‌های حمایتی نیستند هم توسط سپاه و بسیج ساخته می‌شوند؛ که در چابهار هم یک هزار واحد برای حاشیه نشینان قرار است ساخته شود که این فرمان رهبر معظم انقلاب است.

سردار سلیمانی با تاکید براینکه برای خدمات رسانی به مردم باید یک جبهه شویم، گفت: بسیج سازندگی سپاه کربلا از موفق‌ترین و قوی‌ترین بسیج سازندگی کشور است که قرار است ۲۵۰ واحد مسکونی را شش ماهه در چابهار بسازد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه اجرای پروژه‌های محرومیت زدایی و سازندگی و به ویژه اقدامات وخدمات برای قشر مستضعف در استان مازندران بسیار زیاد است، گفت: ان شاء الله سال ۱۴۰۰ سال خوبی برای ارائه خدمات به نیازمندان خواهد بود.

سرهنگ «محمد مهدی اقبال‌پور» مسئول بسیج سازندگی سپاه کربلا نیز از احداث ۴۹۳ واحد مسکونی هم خبر داد و گفت: ۳۰۰ واحد مسکونی هم تعمیرو بازسازی شد.

به گفته مسئول بسیج سازندگی سپاه کربلا طی تفاهم‌نامه‌ای حدود دو هزار واحد مسکونی در دستور کار است که امروز یک هزار واحد آن کلنگ زنی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار