فتح خرمشهر، فتح خون/ فرمانده سپاه بوشهر:

آزادسازی خرمشهر روز بزرگی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است

سردار «رزمجو» با بیان اینکه خرمشهر برای ایران یکی از نقاط استراتژیکی مهم به ویژه در بخش‌‏های آفندی و پدافندی بود گفت: سوم خردادماه به عنوان روز آزادسازی خرمشهر روز بزرگی در تاریخ دنیا و انقلاب اسلامی ایران است.
کد خبر: ۴۵۸۴۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۵ - 24May 2021

روز آزادسازی خرمشهر روز بزرگی در تاریخ دنیا و انقلاب اسلامی ایران استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «علی رزمجو» فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در آئین رونمایی از المان بانوی ایثار در ورودی شهر بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: سوم خردادماه به عنوان روز آزادسازی خرمشهر روز بزرگی در تاریخ دنیا و انقلاب اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه خرمشهر برای ایران یکی از نقاط استراتژیکی مهم به ویژه در بخش‌‏های آفندی و پدافندی بود گفت: خرمشهر اهمیت زیادی در شمال خلیج فارس برای تصرف خوزستان و الحاق آن به کشور عراق دارد.

رزمجو با بیان اینکه رزمندگان شجاع و نترس ایران اسلامی با غرش برق آسا در سوم خرداد سال ۱۳۶۱ خرمشهر را به آغوش وطن بازگرداندند افزود: استان بوشهر با تقدیم ۸۷ شهید نقش قابل توجهی در این عملیات مهم ایفا کرده‌ است.

 فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره المان بانوی ایثار در ورودی شهر بوشهر اظهار داشت: این المان نماد ضد استکباری و ضداستعماری است و نشان از نقش و جایگاه ارزشمند بانوان ایران زمین در این عرصه دارد.

وی خاطرنشان کرد: زنان در انقلاب اسلامی جایگاه رفیع خود را پیدا و در عرصه‌های مختلف با صبر، استقامت و پرورش رزمندگانی شجاعی در پشتیبانی از جبهه‏‌های نبرد نقشی قابل توجه را ایفا کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار