مدیر فرودگاه بین المللی آبادان:

هیچ بهانه‌ای برای خدمت صادقانه به مردم پذیرفتنی نیست

«مسعود خواست خدایی» گفت: هیچ بهانه‌ای برای خدمت صادقانه به مردم خرمشهر و آبادان نیست و ما نیز در فرودگاه بین‌المللی آبادان در تلاش هستیم که با ارائه زیرساخت‌ها و ایجاد بسترهای بهتر، فضایی ایده‌آل برای شهروندان و مسافران مهیا کنیم.
کد خبر: ۴۵۸۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۴ - 24May 2021

هیچ بهانه ای برای توسعه و خدمت صادقانه به مردم خرمشهر و آبادان پذیرفتنی نیستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، همزمان با سالروز مقاومت و پیروزی ملت ایران در خرمشهر و در روز حماسی سوم خرداد مراسم مقدماتی افتتاح پایگاه مقاومت بسیج شهید «ابومهدی المهندس» فرودگاه بین المللی آیت الله جمی آبادان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور سردار سرلشکر پاسدار «مرتضی قربانی» از فرماندهان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و فاتحان خرمشهر، سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان و جمعی از مسئولین محلی برگزار شد.

 «مسعود خواست خدایی» مدیر فرودگاه بین المللی آبادان در این مراسم به ضرورت تکریم، عزت و احترام به مردم خرمشهر و آبادان اشاره کرد و اظهار داشت: این مردم از جان شان و زندگی شان گذشتند تا از مردم و خاک شان دفاع کنند و امروزه نوبت ماست که جبران کنیم و بهترین خدمات را به این منطقه ارائه دهیم.

وی افزود: هیچ بهانه ای برای توسعه بیشتر و خدمت صادقانه و جهادی به مردم خرمشهر و آبادان نیست و ما نیز در فرودگاه بین المللی آبادان در تلاش هستیم که با ارائه زیرساخت ها و ایجاد بسترهای بهتر، فضایی ایده آل برای شهروندان و مسافران عزیز مهیا کنیم.

خواست خدایی گفت: امیدوارم در پایگاه مقاومت بسیج این فرودگاه که به نام شهید ابومهدی المهندس نامگذاری شده بتوانیم خدمات امنیتی و فرهنگی بیشتر و بهتری به مردم منطقه و مسافران فرودگاه ارائه دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها