فتح خرمشهر، فتح خون/ فرماندار مهریز عنوان کرد؛

حماسه آزادسازی «خرمشهر» یکی از مهمترین وقایع تاریخ دفاع مقدس است

«زارع‌زاده» گفت: حماسه آزادسازی «خرمشهر» یکی از مهمترین وقایع تاریخ دفاع مقدس است که با الطاف الهی و رهبری‌های عالمانه امام راحل در کنار صلابت و ازخودگذشتگی‌های فرزندان قهرمان این مرز و بوم به وقوع پیوست.
کد خبر: ۴۵۸۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۴ - 24May 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، «رضا زارع زاده» فرماندار شهرستان مهریز ضمن فرا رسیدن سوم خرداد سالروز حماسه آزاد سازی خرمشهر اظهار داشت: سوم خرداد سالروز حماسه باشکوه آزادسازی خرمشهر نماد و مظهر شجاعت مقاومت و رشادت ملتی است که از جان خویش گذشتند تا ذره‌ای از خاک این مرز و بوم به دست بیگانه نیافتد.

وی با بیان اینکه به فرموده امام راحل «فتح خرمشهر فتح خاک نیست، فتح ارزش‌های اسلامی است» افزود: ارزش‌هایی، چون وحدت غیرت و مقاومت و ایستادگی در مقابل قلدری مستکبرین و ایمان و توکل به خدا در برابر دشمن تا بن دندان مسلح که همه درس‌های مکتب عاشورا هستند.

مقام عالی دولت در شهرستان ادامه داد: حماسه آزادسازی «خرمشهر» یکی از مهمترین وقایع تاریخ دفاع مقدس است که با الطاف الهی و رهبری‌های عالمانه امام راحل در کنار صلابت و ازخودگذشتگی‌های فرزندان قهرمان این مرز و بوم، به وقوع پیوست.

زارع زاده با اشاره به اینکه فتح خرمشهر نمادی از اتحاد و همدلی ملی و حضور آگاهانه و عاشقانه مردم در عرصه‌های دفاع از تمامیت ارضی ایران اسلامی بود، بیان کرد: تقارن آزادسازی خرمشهر و عملیات طریق القدس با ایام پیروزی جبهه مقاومت در فلسطین اشغالی انشاالله نوید بخش تدام پیروزی‌های ملت مظلوم فلسطین و فرو پاشی کامل رژیم متجاوز صهیونیستی خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار