رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

اجرای گام دوم انقلاب فضای بروکراسی را به نفع مردم سالاری تغییر می‌دهد

سردار «سلیمانی» گفت: اجرای گام دوم انقلاب اسلامی فضای بروکراسی را به نفع مردم سالاری تغییر می‌دهد چرا که رکن اصلی خود مردم هستند.
کد خبر: ۴۵۸۴۹۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۲ - 24May 2021

اجرای گام دوم انقلاب فضای بروکراسی را به نفع مردم سالاری تغییر می‌دهدبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین امروز در جمع نخبگان و بسیج اقشار مازندران در ساری با بیان اینکه مازندرانی‌ها در طول تاریخ انقلاب و دفاع مقدس قدرتمندانه عمل کردند، اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های این استان داشتن کادری در تراز انقلاب اسلامی با توانایی انتقال تجربیات به استان‌های دیگر است.

سردار سلیمانی به بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: اجرای گام دوم انقلاب اسلامی فضای بروکراسی را به نفع مردم سالاری تغییر می‌دهد چرا که رکن اصلی خود مردم هستند.

وی گفت: نگاه مردم سالاری برگرفته از راهبرد امام خمینی (ره) در انقلاب و دفاع مقدس بود که بدون مردم جنگ اداره نمی‌شد و همچنین هیچ سازمان لشکری و کشوری موفق نخواهد بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: نمونه آن را می‌توان در لشکر ۲۵ کربلا در دوران جنگ دید که از قشر‌های مختلف؛ دانشجو، دانش آموز، معلم، کارمند و مردم عادی همه جای خود را پیدا و در یک مسیر حرکت می‌کردند و با کمترین هزینه کار‌های بزرگ و ماندگاری را از خود به جای گذاشتند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: آن‌ها دانش آموخته جنگ نبودند، اما خالق افتخارات بزرگ در جهان اسلام شدند.

وی تاکید کرد: امروز اگر رزمندگان فلسطینی بر اسرائیل پیروز می‌شوند در واقع راهبرد حضرت امام راحل در دوران دفاع مقدس بوده است و و شاهد هستیم مردم یمن، قوی‌ترین کشور‌ها را به زانو درآورده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه مردم یمن بر جبهه زر و زور و رسانه پیروز شدند، افزود: برای اولین بار رژیم صهیونیستی از گسترش جنگ پرهیز کرد و تمام فرودگاه‌هایش تعطیل شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار