فرمانده سپاه سرپل ذهاب:

رزمندگان اسلام با فدا کردن جان خود وطن ما را از دست دشمن پس گرفتند

سرهنگ «اکبری» گفت: رزمندگان اسلام با فدا کردن جان خود وطن ما را از دست دشمن پس گرفتند و امروز امانتی در دست ما است که باید در جهت آبادانی و حفظ آن از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.
کد خبر: ۴۵۸۵۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۷ - 25May 2021

رزمندگان اسلام با فدا کردن جان خود وطن ما را از دست دشمن پس گرفتندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرهنگ پاسدار «نوروز اکبری» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرپل ذهاب در مراسم غبارروبی یادمان شهدای گمنام این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: رزمندگان اسلام با فدا کردن جان خود وطن ما را از دست دشمن پس گرفتند و امروز امانتی در دست ما است که باید در جهت آبادانی و حفظ آن از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

وی افزود: توسعه، پیشرفت و آبادانی ملت ایران مدیون از خودگذشتگی های شهداست که امروز به عنوان یک سرمایه در دست ما قرار گرفته و در آینده نسل های جوان می توانند از آن استفاده کنند.

سرهنگ اکبری بیان کرد: امروز جنگ تن به تن با دشمن نیست، جنگ به صورت نرم و در فضای مجازی و در تخریب هویت جوانان ما و فاصله انداختن بین مردم و دولت و مسوولان و انقلاب قرار گرفته که باید با هوشیاری و بصیرت افزایی و دانش و آگاهی در برابر این حربه های دشمن بایستیم و نگذاریم دچار غرب زدگی شویم.

برپایی نمایشگاه عکس سالروزآزادسازی خرمشهر

«عزت الله شریفی» رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرپل ذهاب نیز از برپایی نمایشگاه عکس به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر  خبر داد و اظهار داشت: این نمایشگاه با حضور جمعی از مسوولان ادارات و ارگان ها و فرماندهان نظامی و انتظامی در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرپل ذهاب افتتاح شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سرپل ذهاب گفت: این نمایشگاه با هدف گرامیداشت یاد و خاطره دلاورمردی ها و رشادت بی نظیر رزمندگان جبهه های حق علیه باطل و آشنایی نسل جوان و نوجوان امروز با حماسه سازی و جانفشانی و آن همه ایثار و ازخودگذشتگی جوانان در دفاع از خاک وطن که نمونه بارز آن فتح خرمشهر بود، برگزار شد.

این نمایشگاه به مدت یک هفته برای بازدید عموم علاقه‌مندان دایر خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها